به دنبال تعطیلی دفتر الجزیره؛

شبکه الجزیره از صهیونیست ها شکایت می کند

شبکه الجزیره از صهیونیست ها شکایت می کند
دوشنبه 16 مرداد 1396 - 05:38

مسئولان شبکه قطری الجزیره اعلام کردند که علیه تصمیم رژیم صهیونیستی برای بستن دفتر این شبکه در سرزمین های اشغالی به دادگاه شکایت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ،  یک مسئول شبکه تلویزیونی الجزیره قطر روز یکشنبه اعلام کرد این شبکه تصمیم رژیم صهیونیستی را مبنی بر  پایان یافتن فعالیت این شبکه تلویزیونی در فلسطین اشغالی محکوم  می کند و علیه این تصمیم به دستگاه قضایی متوسل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از دوحه این مسئول شبکه تلویزیونی الجزیره گفت این شبکه تصمیم اسرائیل را که ادعا می کند تنها دولت دموکرات در خاورمیانه است محکوم می کند و علیه این اقدام به دستگاه قضایی متوسل خواهد شد.

وزیر ارتباطات اسرائیل روز یکشنبه (با اشاره به تصمیم رژیم صهیونیستی) برای تعطیلی دفاتر شبکه تلویزیونی الجزیره در فلسطین اشغالی گفت ما در این تصمیم خود به اقدام برخی از کشورهای سنی عربی میانه رو استناد کردیم که دفاتر الجزیره را بسته اند و فعالیتش را ممنوع کرده اند. 

" ایوب قرا" افزود ما مایلیم با این کشورها ائتلاف کنیم و با آنان شراکت اقتصادی داشته باشیم و توافقنامه صلح امضا کنیم.

این وزیر رژیم اشغالگر قدس گفت از شرکتهای پخش می خواهیم پخش شبکه الجزیره را لغو کنند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر از وزیر ارتباطات خواسته بود که دفتر الجزیره را سریعا تعطیل کند. 

کشورهای عربستان سعودی، مصر، بحرین و امارات ماه گذشته ضمن متهم کردن قطر به حمایت از تروریست درخواست های متعددی از جمله تعطیلی شبکه  الجزیره به مقام های دوحه ارائه کردند. 

فعالیت الجزیره در  این کشورها به دنبال قطع روابط با قطر به حالت تعلیق درآمد.

پربیننده ترین خبرها