نخستین واکنش شیخ نعیم قاسم به تصویر عیادت از جوان مجروح

نخستین واکنش شیخ نعیم قاسم به تصویر عیادت از جوان مجروح
دوشنبه 16 مرداد 1396 - 13:47

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به شور و اشتیاق جوانان برای حضور در جبهه نبرد علیه تروریسم و دفاع از سرزمین خود، برای نخستین بار توضیحاتی را درخصوص تصاویر منتشر شده از ملاقات اخیرش با مجروحان و خانواده های شهدای مقاومت ارائه کرد.

العالم - لبنان
"شیخ نعیم قاسم" در مصاحبه اختصاصی با شبکه العالم گفت: امیدوارم که اکنون مصاحبه هایی با مردم انجام شود؛ تا مشخص شود که تا چه اندازه مردم برای ادامه نبرد (با تروریستها) شور و اشتیاق دارند.
وی افزود: حتی در نبرد اخیر در ارتفاعات عرسال -که بخشی از آن در خاک سوریه است- علیه گروه تکفیری جبهه النصره، جوانان اصرار بسیاری داشتند که به میدان نبرد بروند؛ ولی امکان همراه کردن برخی از جوانان در نبرد وجود نداشت، زیرا ما تعداد مشخصی نیرو می خواستیم.
شیخ نعیم قاسم گفت: من این امکان را یافتم که در مراسم هفتم برخی شهدا شرکت، و با خانواده آنان دیدار کنم، و همچنین از برخی مجروحان عیادت کنم.
شیخ نعیم قاسم درباره تصاویر منتشر شده از عیادت از جوانان مجروح در رسانه ها، و همچنین دیدار با خانواده های شهدا، اظهار داشت: من از برخی مجروحان در بیمارستان رسول اعظم (ص) عیادت کردم. تقریبا با 10 مجروح دیدار داشتم. تک تک مجروحان درحالیکه خانواده هایشان کنار آنها بودند، هنگام عیادت به من می گفتند که برایمان دعا کن هرچه سریعتر درمان شویم، و به جبهه بازگردیم. 

شهید محمد مهدی ابو حمدان

شیخ نعیم قاسم گفت: یکی از این شهدا، از خانواده "ابو حمدان" است و "محمد مهدی ابو حمدان" نام دارد. وی (هنگام شهادت) 17 سال و سه ماه سن داشت. وی تنها پسر خانواده بود و فقط یک خواهر دارد. 
شیخ نعیم قاسم خاطرنشان کرد: پس از سخنرانی در مراسم هفتم این شهید، با مادرش دیدار داشتم تا شهادت پسرش را به او تبریک و تسلیت بگویم.
وی افزود: وقتی مادر شهید به استقبال من آمد، این احساس به من دست داد که وارد خانه ای شده ام، که در آن مراسم جشن عروسی برپا است. 
شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: مادر شهید خندان و خوشحال بود و با افتخار از پسرش سخن می گفت و خواهر این شهید که یک سال از او بزرگتر است به من گفت که چرا فقط پسران را به نبرد می برید و ما را در نبرد شرکت نمی دهید. مادر هم گفته دخترش را تأیید کرد و اظهار داشت: دختران ما هم می خواهند در نبرد حضور داشته باشند.
شیخ نعیم قاسم گفت: این روحیه را نزد همه مردم درمی یابید، و واقعیت این است که شور و اشتیاق مردم این روزها بسیار عالی است. 

عیادت شیخ نعیم قاسم از یکی از جوانان مجروح در بیمارستان

پربیننده ترین خبرها