روزی استثنایی در انقلاب بحرین

روزی استثنایی در انقلاب بحرین
جمعه 19 اسفند 1390 - 07:55

يك فعال سياسي بحريني تاكيد كرد كه تظاهرات امروز (جمعه) با شعار " لبيک يا بحرين" حركتي بزرگ است که روزي استثنايي را در تاريخ انقلاب اين کشور ثبت مي کند.

 شيخ "علي الكربابادي" درگفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت : شيخ عيسي قاسم و  گروه های مختلف یحرینی از مردم خواسته اند كه در تظاهرات امروز شركت كنند تا در پيامي واضح به جامعه جهاني ، چهره واقعي آنچه در اين كشور مي گذرد را  نشان دهند و كذب ادعاهاي رژيم حاكم را ثابت كنند.

رژیم آل خلیفه مدعی شده است، آنچه در بحرين مي گذرد انقلاب نيست بلكه اقدامي از سوي برخي جوانان و جريان هاست كه در اقليت هستند و به بيگانگان وابسته اند.

این فعال سیاسی بحرینی خاطرنشان کرد: تظاهرات جمعه مورد تاييد علماي بحريني بویژه علماي زنداني همچون شيخ "عبدالجليل المقداد " است و اين تظاهرات كه پس از گذشت يك سال از اعتراضات و انقلاب برگزار مي شود، حركتي استثنايي در تاريخ انقلاب خواهد بود.

الكربابادي تاكيد كرد : تظاهرات جمعه ثابت خواهد كرد، آنچه در بحرين مي گذرد ، انقلابي است که ریشه های رژیم دیکتاتوری را نابود می کند و مردم بحرين در صحنه حاضر هستند.

وی تصریح کرد: جوانان بحريني ثابت خواهند كرد كه هنوز شيوه هاي تازه اي براي تحقق مطالبات مردم کشورشان دارند و آنها را ابراز خواهند كرد.

الکربابادی گفت: در شهرمقدس قم نیز تظاهراتي در حمايت از قيام مردم بحرين برگزار می شود.

اين فعال سياسي بحريني به رژيم آل خليفه توصیه کرد که واقع گرا باشد و بداند تنها در سایه حمایت تانك هاي آل سعود در امان است و پادشاه و نخست وزير قادر نيستند در كشور خود به خيابان بياند و اين در حالي است كه شيخ عيسي قاسم  و ديگرعلماي بحريني روز جمعه در كنار مردم در خيابان ها حاضر خواهند بود.

الکربابادی با بیان این که رژیم آل خلیفه همچنان به نقض حقوق مردم بحرین ادامه می دهد، افزود: رژيم آل خليفه فاقد اخلاق و قانونمداري است.

وی تاکید کرد: تظاهرات امروز جمعه نه تنها رژيم آل خلیفه را تحت فشار قرار خواهد داد بلكه حاميان غربي آن را شگفت زده می کند، حامياني مدعی دموکراسی كه براي سركوب مردم بحرین سلاح در اختيار اين رژيم قرار داده اند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها