حسنی در موافقت با وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی:

امروز آرامش بر جامعه کارگری کشور حاکم است/ دولت تدبیر و امید یارانه نزدیک به ۴ میلیون نفر را حذف کرد

امروز آرامش بر جامعه کارگری کشور حاکم است/ دولت تدبیر و امید یارانه نزدیک به ۴ میلیون نفر را حذف کرد
چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 18:34

نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه دولت یازدهم توانست یارانه نزدیک به ۴ میلیون نفر را حذف کند، گفت: امروز دیگر بازنشستگان فولاد در کنار مجلس تجمع نمی‌کنند و آرامش بر جامعه کارگری حاکم است.

العالم _ ایران

محمدصادق حسنی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (چهارشنبه پارلمان) در سخنانی با عنوان موافق وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: امروز بازنشستگان فولاد دیگر در کنار مجلس تجمع نمی‌کنند و از اعتصابات کارگری خبری نیست و آرامش بر جامعه کارگری کشور حاکم است. 

وی افزود: آقای ربیعی برای برقراری امنیت اجتماعی شب‌ها در وزارتخانه می‌خوابد، دولت تدبیر و امید توانست یارانه نزدیک به 4 میلیون نفر را حذف کند که ای کاش یارانه افراد بیشتری را حذف می‌کرد، اما دولت قبل از این اقدام فرار کرد. 

حسنی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: وضعیت بازنشستگان موجب شرمندگی همه ما مسئولان است، اما عملکرد چهار ساله اخیر با 8 سال قبل را مقایسه کنید، آیا به آن نمره قبولی می‌دهید یا نمره مردودی؟

حسنی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امروز راضی‌ترند یا سال 92؟ آقای ربیعی توانست بیمه همگانی را برای 11 میلیون نفر با وجود مخالفت سایر مسئولان به انجام برساند. 

وی بر همین اساس تصریح کرد: تا قبل از دولت یازدهم شمار جمعیت فعال کشور به دلایلی مانند افزایش سال‌های تحصیل یا رکود زیاد نبود، اما الان این تعداد رو به افزایش است. 

حسنی در پایان با تأکید بر توجه ویژه ربیعی به امر اشتغال، گفت: آقای ربیعی وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای چهار سال آینده هم برنامه کاملی را ارائه کرده است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها