تیم ملی فوتبال ایران در کربلا اردو می زند

تیم ملی فوتبال ایران در کربلا اردو می زند
پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 - 14:26

فدراسیون فوتبال عراق امروز پنجشنبه، از سفر "مهدی تاج" رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به عراق و دیدار از استادیوم های نجف و کربلا خبرداد.

العالم - عراق

به گزارش پایگاه سومریه نیوز، فدراسیون فوتبال عراق با اعلام این خبر، افزود: در آستانه امضای پروتکل همکاری مشترک میان دو  فدراسیون قرار داریم.

از سویی "یحیی کریم" عضو فدراسیون فوتبال عراق تصریح کرد: مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در سفر به عراق و دیدار از استادیوم های بین المللی نجف و کربلا، ضمن تحسین و ابراز شگفتی از وضعیت خوب اين دو ورزشگاه، بر قابلیت آن ها برای برگزاری دیدارهای دوستانه در سطح بالا تاکید کرد.

کریم افزود: در نشستی که با حضور تاج برگزار شد توافق اولیه درمورد تفاهم نامۀ همکاری میان دو فدراسیون صورت گرفت و  قرار است در توافق مذکور هفته آینده در استان نجف امضا شود. به گفته وی، فدراسیون فوتبال عراق به همتای ایرانی خود پشنهاد کرده که تیم ملی ایران برای اولین بار طی روزهای فیفا در کربلا به مصاف همتای عراقی خود برود.

این عضو فدراسیون فوتبال عراق خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون فوتبال ایران موافقت اولیه برای این کار را اعلام کرده است که این خود می تواند به رفع تعلیق عراق برای برگزاری دیدارهای بین المللی کمک نماید.

طبق اعلام سایت اسپورت عراق، پس از آنکه فیفا اعلام کرد به دنبال رفع تعلیق سه شهر اربیل، کربلا و بصره از برگزاری دیدارهای بین المللی است، ورزشگاه های این سه شهر می توانند میزبان دیدارهای بین المللی فوتبال باشند، فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ ای به همتای عراقی خود خواستار برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی عراق در کربلا شد. 

 فدراسیون ایران پیش از این و قبل از رفع تعلیق ورزشگاه‌های عراق نیز به برگزاری دیدار دوستانه در شهر کربلا اعلام آمادگی کرده بود.
 221
 
 


 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها