جنایت سرهای بریده در یوسف آباد را چه کسی رقم زد؟+عکس

جنایت سرهای بریده در یوسف آباد را چه کسی رقم زد؟+عکس
پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 - 13:46

به‌دنبال کشف سر بریده‌شده یک زن و مرد جوان در منطقه یوسف‌آباد، پلیس آگاهی پایتخت راز این جنایت هولناک را پس از ۲ هفته کشف کرد.

العالم ـ ایران

با تلاش پلیس آگاهی تهران و به دست آمدن سرنخ هایی سرانجام آثار وقوع جنایت در منزل پدر 75ساله مقتول کشف شد و قاتل اعتراف کرد.

پدر مقتول، انگیزه‌اش از این جنایت را اعتیاد شدید پسر و عروس خود به مصرف شیشه اعلام و عنوان کرد که در شب جنایت هر دوی آنها را با شلیک گلوله اسلحه شکاری به قتل رسانده است.

ماجرا از آنجا آغاز شد که ساعت 23، 11 مرداد امسال خبر کشف سرهای متعلق به دو نفر که در محوطه خاکی در خیابان شیخ بهایی در منطقه یوسف‌آباد پیدا شده بود، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، به کلانتری 125 یوسف‌آباد اعلام شد.

با آغاز اقدامات پلیسی، کارآگاهان اداره آگاهی پس از بررسی دوربین مداربسته منطقه موفق شدند یک خودروی شاسی‌بلند را شناسایی کنند، که در شب کشف این دو سر در محل مذکور توقف داشته است.

کارآگاهان اداره دهم با انجام اقدامات شبانه‌روزی موفق شدند پیرمردی 75ساله را در منطقه امیرآباد تهران شناسایی کنند که بنا بر اظهارات همسایگان، دارای یک پسر و عروس بوده و پسر و عروس هم در چند روز گذشته تردّدی در محل سکونت پدرشان نداشته‌اند.

تحقیقات درباره غیبت پسر پیرمرد به‌نام بهرام 38ساله و عروس وی نسرین 35ساله در دستور کارآگاهان قرار گرفت که با توجه به شواهد و دلایل به‌دست‌آمده در خصوص احتمال ارتکاب جنایت، بازرسی از محل زندگی پیرمرد 75ساله در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و کارآگاهان در اولین مرحله اطلاع پیدا کردند که این پیرمرد مالک یک دستگاه خودروی شاسی‌بلند و مشابه خودروی شناسایی‌شده در دوربین مداربسته در محل کشف سرهاست، لذا با حضور تیم‌های تخصصی آگاهی در محل سکونت پیرمرد آثار وقوع جنایت کشف شد و پیرمرد به‌ناچار به قتل پسر و عروسش اعتراف کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها