حضور بی‌سابقه بحرینی‌ها در نماز جمعه

حضور بی‌سابقه بحرینی‌ها در نماز جمعه
جمعه 19 اسفند 1390 - 12:22

هزاران بحريني پيش از آغاز تظاهرات "لبيک يا بحرين"، با شرکت در نماز جمعه امروز منطقه الدراز پشت سر آيت الله شيخ عيسي قاسم نماز خواندند.

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، بحرینی ها که امروز خود را برای شرکت در فراخوان آیت الله شیخ عیسی قاسم رییس شورای علمای بحرین تحت عنوان تظاهرات "لبیک یا بحرین" آماده می کنند، به صورت پر شور در نماز جمعه منطقه الدراز شرکت کردند.

در این حضور بی سابقه حتی خیابانها و جاده های اصلی منطقه الدراز پر از جمعیت شد.

 

آیت الله عیسی قاسم در نماز جمعه امروز با تأکید بر مسالمت آمیز بودن فعالیتها و تظاهرات امروز مردم، گفت: تجمع امروز مردم برای نجات کشور و حمایت وحدت ملی است.

وی افزود: ما در پاسخ به فرمان خداوند برای عدالت و کرامت انسانها، می گوییم لبیک یا بحرین، و تأکید می کنیم که فقط در برابر خداوند زانو می زنیم.

شیخ عیسی قاسم تأکید کرد: حضور هرچه گسترده تر اقشار مختلف مردم در تظاهرات، برای تأکید بر این موضوع است که این مطالبات، خواست کل مردم است و نه گروهی از آنها.

 

همزمان با پخش مستقیم تظاهرات و فعالیتهای مردم در تظاهرات "لبیک یا بحرین" امروز، برنامه های شبکه العالم در ماهواره های هات برد و آتلانتیک برد 2 در مدار نایل ست به شدت هدف امواج پارازیت قرار گرفت.

مردم عراق هم امروز در شهرهای مختلف از جمله بصره، کوت، و الناصریه، در حمایت از انقلاب مردم بحرین تظاهرات کردند.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها