لاریجانی مبصر نیست

لاریجانی مبصر نیست
شنبه 28 مرداد 1396 - 11:25

رییس مجلس گفت: در بیرون از مجلس بحث هایی است که تصور می شود نمایندگان مجلس در ارزیابی ها در قالب های تعیین شده سیاسی اظهار نظر می کنند اما این گونه نیست و نمایندگان ارزیابی های شخصی خود را بیان می کنند.

العالم ـ ایران 

علی لاریجانی این مطلب را در پاسخ به تذکر نماینده مردم مرند و جلفا در جلسه امروز مجلس بیان کرد.
رییس مجلس گفت این تذکر درست است، البته اگر نمایندگان در صندلی خود باشند بهتر از رایزنی است و در برخی مواقع نمایندگان مجبورند نظر افراد متخصص را هم بگیرند.
محمد حسن نژاد نماینده مردم مرند و جلفا امروز (شنبه) در جلسه علنی مجلس و در جریان بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم در تذکری با استناد به ماده 24 آیین نامه داخلی مجلس گفت:وقتی مجلس تذکری دارد که زنده پخش می شود، بهانه ای برای کوبیدن مجلس است، برخی به گونه ای مجلس را می کوبند که انگار این مجلس نقطه قوتی ندارد.
وی ادامه داد رییس مجلس یکبار تذکر داد که نمایندگان در سرجایشان بنشینند اما در سایت ها یک جور این تذکر را پوشش دادند که لاریجانی مبصر شده تا نمایندگان را سرجای خودشان بنشاند.
نماینده مردم مرند در مجلس گفت رفت و آمد نمایندگان برای پرسیدن سوالات است و نشان از بی برنامگی و امتیاز گرفتن نیست.
به گزارش ایرنا، رییس مجلس نیز در ادامه گفت، ممکن است در بیرون مجلس خیلی وقت ها از این حرف ها بزنند، قبل از اینکه مجلس به بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی ورود پیدا کند از این مطالب گفته می شد که فکر می کنم به درستی اطلاع از نوع تصمیم گیری تک تک ندارند.
لاریجانی ادامه داد: لحظه آخر نمایندگان بین خود و خدای خود ارزیابی می کنند و رای می دهند، نمایندگان نشان دادند که ارزیابی شان شخصی است و بحث هایی که در بیرون مجلس وجود دارد و تصور می شود نمایندگان تنها در قالب های تعیین شده سیاسی ارزیابی می کنند، این گونه نیست.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها