تأیید بازداشت نویسنده کتاب شنود اشباح

تأیید بازداشت نویسنده کتاب شنود اشباح
يکشنبه 29 مرداد 1396 - 17:01

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به این‌که نویسنده کتاب شنود اشباح بازداشت است، گفت: این پرونده دو متهم دارد، دادگاه اینها برگزار می‌شود و اتهاماتشان هم امنیتی است اما فعلاً از بیان جزئیات معذور هستم.

العالم ـ ایران ـ اجتماعی

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصدوشانزدهمین نشست خبری خود در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه نویسنده کتاب شنود اشباح و مدیر یک سایت به‌خاطر جاسوسی برای اسرائیل در بازداشت  هستند؟ گفت: اینکه بازداشت هستند یا خیر، آخرین خبر را نگرفتم اما دادگاه اینها برگزار می‌شود و اتهاماتشان هم امنیتی است اما فعلاً از بیان جزئیات معذورم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره محدود کردن اعدام در ملأ عام تصریح کرد، نوعاً مواردی در  ملأ عام اقدام می‌شود که اولاً با شورای تأمین استان هماهنگ می‌شود، ثانیاً مواردی در ملأ عام اقدام می‌شود که فلان جنایت، مردم را جریحه‌دار کرده است. برخی موارد در حکم دادگاه قید می‌شود و اگر شورای تأمین هم ایرادی نبیند، اعدام در ملأ عام اجرا می‌شود.

اژه‌ای در خصوص پرونده املاک شهرداری نیز خاطرنشان کرد، از بیش از 180 نفر در این پرونده تحقیق شده است. برخی کسانی که در این پرونده از آنها تحقیق شده، معاون شهردار هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها