اقلیت در بحرین کیست؟

اقلیت در بحرین کیست؟
جمعه 19 اسفند 1390 - 19:21

يك فعال سياسي بحريني با اشاره به شعارهاي مردم در تظاهرات امروز درباره سرنگوني رژيم آل خليفه، تأکيد کرد: حضور گسترده بحريني‌ها در اين تظاهرات نشان داد که در واقع فقط آل‌خليفه و مزدورانش اقليت بحرين هستند.

"كريم المحروس" روز جمعه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: مردم بحرين در تظاهرات امروز همگي شعار "سرنگون باد حمد" سر مي دادند؛ و هيچ شعاري درباره تغییر و اصلاح بر زبان كسي جاري نشد.

وي افزود : مردم بحرين از مدتها قبل به اين نتيجه رسيده اند كه بايد اين رژيم را سرنگون كرد، و تظاهرات امروز تاكيدي بر اين واقعيت بود كه مردم هيچ خواسته اي اساسي تر از سقوط خاندان حاكم بر كشورشان ندارند.

المحروس خاطر نشان كرد : موضوع گفت و گو با رژيم از اساس مردود است، ملت بحرين به خوبي مي داند كه تن دادن به اصلاح و تغییر به معني مرگ انقلاب خواهد بود.

وي ادعای آل‌خليفه مبنی بر اقليت خواندن معترضان را ساده لوحانه توصيف كرد و گفت : همه مردم جهان به خوبي مي دانند كه مردم بحرین درحال مبارزه با رژيمي مرتجع هستند، و حتي يك بچه هم در مدت چند ثانيه مي تواند شمار عظيم و طيف هاي مختلف خواهان تغيير در بحرين را دريابد.

اين فعال سياسي بحريني خاطر نشان كرد: اين پنجمين بار است بیش از 500 هزار نفر در بحرین به خیابان ها می ریزند؛ بنابراین تکرار این تظاهرات گسترده ثابت می کند كه آل خليفه و اندك مزدوران اطراف این رژیم در اقليت قرار دارند.

وي افزود : رسانه هاي رسمي در بحرين به هيچ وجه حاضر نيست حضور صدها هزار نفري مردم را پوشش دهند، به ويژه كه شعارهاي مردم به وضوح درباره سقوط رژيم است.

 

9 - 16:10

26



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها