آنالیز شکست استقلال در مقابل پدیده

آنالیز شکست استقلال در مقابل پدیده
چهارشنبه 1 شهريور 1396 - 08:06

هافبک پیشین استقلال گفت که مصاحبه‌های منصوریان باعث شد توقعات مردم از این تیم بالا برود.

العالم-ایران / ورزشی

مجید نامجومطلق در مورد شکست 2 بر صفر استقلال مقابل پدیده اظهار داشت: استقلال بازی خوبی ارائه نداد و در نیمه اول اصلاً شبیه استقلال نبود. این تیم در نیمه نخست خیلی سردرگم بود و هر کسی بازی را می‌دید، فکر می‌کرد هر بازیکن از نقطه‌ای از ایران آمده‌ و فقط برای این مسابقه دور هم جمع شده‌اند. هیچ هماهنگی و برنامه تاکتیکی بین بازیکنان وجود نداشت و این تیم در مجموع عملکرد ضعیفی داشت.

وی افزود: در نیمه دوم و با تعویض‌هایی که منصوریان انجام داد، شرایط کمی بهتر شد اما روی یک غافلگیری، گل دوم را دریافت کرد. با آمدن جپاروف، قائدی و اسماعیلی، شرایط استقلال از لحاظ نفری بهتر شد. فکر نمی‌کنم کسی از این تیم راضی باشد و همانطور که دیدیم، اعتراض‌های زیادی هم شنیده شد.

هافبک پیشین استقلال با بیان اینکه کسب 4 امتیاز از پنج بازی گذشته ممکن است روی عملکرد تیم تاثیرگذار باشد، گفت: ممکن است روند رو به رشد و نوع بازی یک تیم امیدوارکننده باشد، اما اکنون رشد تاکتیکی در استقلال نمی‌بینیم.

نامجومطلق در پاسخ به این پرسش که آیا رفتن منصوریان از استقلال برای این تیم موثر خواهد بود یا خیر، خاطرنشان کرد: منصوریان خیلی شخصیت خوبی دارد و دوست دارم او با استقلال به موفقیت برسد. منصوریان مربی جوانی است و نباید او را بسوزانیم، اما متأسفانه در این چند هفته، مصاحبه‌هایی از او دیدم که حرفه‌ای نبود. مثلاً او پس از دیدار مقابل سایپا، حرف از بازی مالکانه و فوتبال مدرن می‌زد. تماشاگران هم مسابقات فوتبال زیادی می‌بینند و نمی‌توان با این اصطلاحات، شرایط را به نفع خود تغییر دهیم. این مصاحبه‌ها توقع مردم را بالا می‌برد.

وی با بیان دوباره این مطلب که دوست دارد استقلال با منصوریان به موفقیت دست یابد گفت: امیدوارم این روند با منصوریان یا هر فرد دیگری تغییر کند چون شرایط استقلال خوب نیست. باید روند رو به رشدی در تیم اتفاق بیفتد و تغییر مثبتی از لحاظ مهره‌چینی یا سبک بازی در استقلال رخ دهد. مثلاً اگر جپاروف از ابتدا بازی می‌کرد، دست سرمربی برای یک تعویض بیشتر باز بود، چون استقلال به بیشتر از سه تعویض نیاز داشت.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها