پناهجویان مقیم آمریکا برای دولت هزینه نمی تراشند

پناهجویان مقیم آمریکا برای دولت هزینه نمی تراشند
چهارشنبه 1 شهريور 1396 - 14:41

تازه ترین تحقیقات نشان می دهد که پناهجویان مقیم آمریکا باری روی دوش دولت نیستند بلکه اقتصاد این کشور را می چرخانند.

العالم - آمریکا 

دفتر ملی تحقیقات اقتصادی که یک مؤسسه خصوصی درآمریکا است ، در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد :ادعا می شود که پناهجویان مقیم آمریکا با دریافت کمک های اجتماعی به اقتصاد ضربه می زنند ولی برخلا ف این ادعا ؛ پناهجویان با مالیات هائی که پیوسته پرداخت می کنند ، چرخ اقتصاد را می گردانند.

به گزارش پایگاه الیوم السابع ؛ روزنامه انگلیسی ایندیپندنت روز سه شنبه به نقل از گزارش دفتر ملی تحقیقات اقتصادی آمریکا اعلام کرد : دولت واشنگتن در 20 سالِ اولِ ورودِ پناهجویانِ بزرگسال (بین 18 سال تا 45 سال) به آمریکا 15 هزار و 148 دلار برای اسکان هر یک از آنها و 92 هزار و 217 دلار نیز برای اعطای کمک های اجتماعی به یکایک آنان هزینه می کند ولی هر یک از پناهجویان بزرگسال در این بیست سال 128 هزار 689 دلار مالیات پرداخت می کند که نرخ مالیات از نرخ کمک های اجتماعی به اندازۀ 21 هزار و 324 دلار بیشتر است.

دفتر ملی تحقیقات اقتصادی که در گزارش خود به اطلاعات کارشناسان اقتصادی دانشگاه نوتردام ایالت ایندیانا استناد کرده است ، افزود : هر چقدر سن پناهجویان کمتر باشد ، احتمال پیوستن آنها به همتایان آمریکائی خود در بخش های آموزشی و اقتصادی بیشتر است .

آمار مرکز پیو آمریکا نیز حاکیست : حداکثر پناهجویانی که طبق طرح جدید دونالد ترامپ در سال مالی 2017 می توانند وارد آمریکا شوند ، از 110 هزار نفر به 50 هزار نفر کاهش خواهد یافت. حدود 3 میلیون پناهجو از سال 1980 که کنگره قانون پناهندگی را تصویب کرد ، وارد آمریکا شده اند.
 

214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها