تصاویر: اسناد کشف‌شده از تروریست‌ها در قلمون غربی

تصاویر: اسناد کشف‌شده از تروریست‌ها در قلمون غربی
چهارشنبه 1 شهريور 1396 - 20:47

نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در هنگام بازرسی مواضع تروریست‌های داعش پس از شکست آنها در ارتفاعات قلمون غربی، به اسناد و مدارک مهمی دست یافتند.

العالمبا خبرنگاران

اسناد به دست آمده، نشان می دهد تروریست های عضو داعش دارای تابعیت کشورهای مختلف از جمله چچن هستند. از سوی دیگر، برخی از اسناد نشان می دهد به دنبال محاصره داعش توسط ارتش سوریه و مقاومت از یک طرف و ارتش لبنان از طرف دیگر، از نظر اقتصادی دچار فروپاشی شده و تروریست ها بارها درخواست کمک مالی کرده اند. اسناد دیگر که دارای اهمیت بسیار بالایی هستند عبارت از کدهای مورد استفاده تروریست ها در تماس های بی سیم و همچنین رمزهای موج های ارتباطات مورد استفاده آنهاست.

اما بخش اعظم این اسناد به نام های تروریست ها و زمان و مکان پست های نگهبانی آنها و اسناد تحویل سلاح و تجهیزات ارتباط دارد. در این اسناد، همچنین به جزئیات تشکیلات دسته ها و اسامی فرماندهان آنها اشاره شده است که از جمله می توان به گروهان "ابوعلی چچنی" اشاره کرد.

یادآور می شود حدود 730 تروریست داعش از اتباع کشورهای مختلف در ارتفاعات بین سوریه و لبنان، مخفی شده بودند و منطقه ای به مساحت حدود 250 کیلومتر مربع از اراضی دو کشور را به اشغال خودشان درآورده بودند.

216

پربیننده ترین خبرها