پرسپولیس برای فروش منشا مبلغ رضایت نامه تعیین کرد!

پرسپولیس برای فروش منشا مبلغ رضایت نامه تعیین کرد!
جمعه 3 شهريور 1396 - 14:50

منشا یکی از خریدهای خوب پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بوده است. مهاجمی که دوست دارد در تیم برانکو فیکس باشد تا بیشتر موقعیت گلزنی پیدا کند و بتواند بیشتر گل بزند.

العالم _ ایران / ورزشی

ناراحتی منشا از نیمکت نشینی در تیم پرسپولیس هر چند به تضعیف تیم پرسپولیس تعبیر می شود اما به واقع این چنین نیست و اگر منشا از نیمکت نشینی در پرسپولیس ناراحت نمی شد جای سوال داشت. مهم این است او با وجود ناراحتی هر گاه به زمین می رود با همه ی توان برای تیم بازی می کند و گل می زند که این شایسته ی تحسین است. 

اما در هفته های اخیر و با توجه به اینکه تیم ها می توانند تا 15 شهریور خریدهای تازه داشته باشند تماس هایی با مدیر برنامه های منشا داشتند. چون این تماس های رسمی نبوده نمی شود اشاره ای به نام تیم ها داشت اما واقعیت این است که یکی دو تیم داخلی سخت علاقمند هستند مهام پرسپولیس را به خدمت بگیرند. شاید خارجی ها هم به جمع مشتریان منشا اضافه شده باشند. نمونه اش تیم الاهلی عربستان که مربی اش گفته بود تیم من یکی مثل منشا را کم داشت. 

پرسپولیس که با منشا قرارداد دو ساله بسته و بخشی زیادی از قرارداد فصل اول را به او پرداخته در پی این زمزمه ها مبلغی را برای صدور رضایتنامه منشا تعیین کرد تا دیگر نگرانی از بابت این زمزمه ها نداشته باشد. یک میلیون دلار. رقمی نزدیک به 4 میلیارد تومان. 

البته همان طور که اشاره شد سیاست پرسپولیس حفظ منشا است. به خصوص که در این بین ترانسفر مهدی طارمی در اولویت برنامه های پرسپولیس است. اتفاقی که وقوع آن در تعطیلات زمستانی محتمل است. اگر به پایان فصل برسیم و مهدی طارمی در پرسپولیس باشد قرارداد او به پایان می رسد در حالی که اگر در تعطیلات زمستانی به یک تیم اروپایی برود پرسپولیس از این ترانسفر سود خواهد برد. در این صورت منشا باید در پرسپولیس باشد تا این تیم بتواند مهدی طارمی را بفروشد. 

با مبلغی که باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایتنامه منشا تعیین کرده بعید است تیم های داخلی از جمله استقلال و سپاهان توانی برای جذب این بازیکن داشته باشند اما تیم های خارجی چرا. اگر تیم های خارجی برای جذب منشا این پول را بدهند تیم پرسپولیس بی میل با صدور رضایتنامه منشا نخواهد بود چرا پولی که قرار بود از فروش مهدی طارمی به دست بیاورد از فروش منشا به دست خواهد آورد.

خبرورزشی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها