سردرگمی کره‌ای‌ها از تصمیم‌های جدید کی‌روش

يکشنبه 5 شهريور 1396 - 17:51

یک سایت خبری کشور کره جنوبی از جوانگرایی و انتخاب ترکیبی جدید توسط کی‌روش برای تیم ایران خبر داده است.

العالم - ایران | ورزشی

تیم ملی فوتبال کشورمان روز پنجشنبه در دیداری حساس به مصاف تیم ملی کره جنوبی خواهد رفت که این بازی برای کره‌ای‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل رسانه‌های این کشور در این چند روز به صورت ویژه به این بازی پرداخته‌اند. 

سایت اس کی ویژن در تحلیلی به بررسی عملکرد تیم ملی و بازیکنان دعوت شده اشاره کرده است. در این تحلیل که تغییرات تیم ملی توسط کی‌روش در آن عنوان شده،‌ آمده که با انتخاب نفرات جدید آنالیز این تیم ملی ایران سخت‌تر از آن تیمی است که در ماه اکتبر به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت. چرا که تغییرات زیادی در این تیم انجام شده و کی‌روش تمرکزش را بر روی جوانگرایی گذاشته است و اطلاعات دقیقی هم از بازیکنان جوان این تیم نیست.

بازیکنانی مثل روزبه چشمی، سعید آقایی، سامان قدوس، حامد لک، امید نورافکن، علی کریمی و ... از جمله بازیکنانی هستند که در این گزارش به آنها اشاره شده و آمده که کی‌روش تغییرات ناگهانی در تیم داده است و مشخص نیست که کی‌روش با چه ترکیبی در ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف تیم ملی کره‌جنوبی خواهد رفت.

این سایت خبری کره‌ای به امید نورافکن اشاره کرده که متولد سال 1997 است و در رده‌های پایه فعالیت‌های خوبی داشته که از آن جمله می‌توان به حضور موفق این بازیکن در تیم‌های ملی زیر 17 سال و زیر 19 سال اشاره کرد که اخیرا هم در جام جهانی زیر 20 سال بازی کرده است اما هیچ گاه در تیم ملی بزرگسالان حضور نداشته است. 

این سایت خبری مدعی شده که کی‌روش همانطور که جواد نکونام، علی کریمی و تعداد دیگری از بازیکنان پا به سن گذاشته را از تیم ملی کنار گذاشته را حالا مشغول پوست‌اندازی است و به همین دلیل نمی‌توان ترکیب تیم ایران را در بازی روز پنجشنبه پیش‌بینی کرد.

منبع : مشرق

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها