ایران-سوریه؛به صرف شیرینی صعود به جام جهانی!

ایران-سوریه؛به صرف شیرینی صعود به جام جهانی!
سه شنبه 14 شهريور 1396 - 13:02

ایران همچنین می تواند که رکورد های شگفت انگیز خود را نیز در این مرحله حفظ کند. رکوردهایی نظیر بسته نگه داشتن دروازه در تمامی بازی ها و شکست ناپذیری در مقدماتی جام جهانی که می توانند بمانند و در دیدار با سوریه نیز شکسته نشوند.

العالم - ایران / ورزشی

تیم ملی ایران که پیش از این صعودش به جام جهانی را مسجل کرده است در آخرین دیدار امروز به مصاف سوریه ای خواهد رفت که به شدت به سه امتیاز این بازی برای صعود به جام جهانی نیاز دارد.

به گزارش تابناک، آخرین باری که تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی به میدان رفت موفق شد که با پیروزی برابر ازبکستان صعود خود به جام جهانی را قطعی کند و حالا امیدوار است که باز هم با پیروزی در ورزشگاه آزادی اقتدار خود را بیش از بیش نشان دهد و جشن صعود را با کی روش و بچه هایش کامل کند. ایران همچنین می تواند که رکورد های شگفت انگیز خود را نیز در این مرحله حفظ کند. رکوردهایی نظیر بسته نگه داشتن دروازه در تمامی بازی ها و شکست ناپذیری در مقدماتی جام جهانی که می توانند بمانند و در دیدار با سوریه نیز شکسته نشوند.

تیم ملی ایران که در چند روز اخیر درگیر حواشی زیادی بخصوص ماجری پاداش ها، بوده است هم اکنون با 21 امتیاز از 9 مسابقه در رده اول جدول گروه A قرار دارد. ایران از 9 دیدار گذشته 6 پیروزی و 3 تساوی داشته است و آمار 8 گل زده و صفر گل خورده را نیز به ثبت رسانده است.

اما در آن سوی میدان، سوریه به شدت به سه امتیاز این دیدار احتیاج دارد و امیدوار است که با پیروزی برابر ایران مستقیما به جام جهانی 2018 صعود کند. سوریه با ازبکستان و کره جنوبی رقابت شدیدی دارد و در صورت عدم نتیجه گیری کره برابر ازبکستان آنها می توانند با پیروزی برابر ایران مستقیما به جام جهانی صعود کنند. آنها همچنین نسبت به ازبکستان از شانس بیشتری برای رسیدن به پلی آف برخوردار هستند و امیدوارند که حداقل بتوانند در پلی آف جام جهانی حضور داشته باشند.

سوریه هم اکنون با 12 امتیاز از 9 دیدار در رده سوم جدول قرار دارد، سه پیروزی، سه تساوی و سه شکست حاصل کار سوری ها در مقدماتی جام جهانی بوده است. آنها همچنین آمار 7 گل زده و 6 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند.

آخرین دیدار ایران و سوریه به دور رفت همین مسابقات بر می گردد که این دیدار جنجالی در زمین عمدا گل آلود مالزی برگزار شد و سوری ها با بازی خشن و زمین افتضاح موفق شدند یک تساوی بدون گل از کی روش بگیرند.

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها