آخرین وضعیت دانش‌آموزان مصدوم مینابی بستری در شیراز

آخرین وضعیت دانش‌آموزان مصدوم مینابی بستری در شیراز
چهارشنبه 15 شهريور 1396 - 19:57

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هم‌اینک هشت نفر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس داراب در بیمارستان‌های شیراز بستری هستند.

العالم - ایران / اجتماعی

دکتر احمدرضا رضازاده اظهار داشت: از هشت مصدوم منتقل شده به شیراز، 6 نفر در بیمارستان شهید رجایی و 2 نفر در بیمارستان نمازی بستری هستند.

رضازاده هم‌چنین گفت: صدیقه صادقی به دلیل شکستگی تحت درمان قرار گرفته و در بخش ارتوپدی آسیب شکستگی بستری است و احتمال دارد طی روزهای آینده ترخیص شود.

او گفت: خانم زینب شعبانی نیز در بخش ساب آی‌سی‌یوی بیمارستان نمازی بستری است که الآن برای فیکس کردن مهره‌های کمر به اتاق عمل برده شده است؛ البته این مصدوم به عمل جراحی دیگری نیز در ناحیه صورت نیاز دارد.

رضازاده افزود: سارا خادمی، معصومه کرچی‌زاده، محدثه شبرا، محدثه ذاکری، فائزه ذاکری و آرزو دیدار هم در بیمارستان شهید رجایی بستری هستند.

به گفته یکی از پرستاران بیمارستان، هم‌چنین محدثه ذاکری؛ یکی از مصدومان بستری در بیمارستان شهید رجایی تحت مراقبت‌های ویژه قراردارد و به دلیل وضعیت شکستگی‌های متعدد در ناحیه فک و صورت و له شدگی ریه، امکان انجام عمل جراحی برای او نبوده است.

براساس این گزارش، سارا خادمی به دلیل در رفتگی لگن راست و شکستگی ران چب، معصومه کرچی‌زاده دررفتگی و شکستگی آرنج دست چپ، محدثه شبرا، قطع دست راست از مچ به پائین و قطع پای راست از مچ به پائین، محدثه ذاکری شکستگی متعدد در فک و صورت و کوفتگی ریه و شکستگی قاعده جمجمه، فائزه ذاکری پارگی وسیع صورت و له شدگی پاشنه پای راست و آرزو دیدا شکستگی مهره‌های t1 و t8 کمر، شکستگی ساق در هر دو پا به صورت زخم باز و شکستگی کتف چپ در بیمارستان شهید رجایی بستری هستند.

این گزارش حاکی است: سارا خادمی بعد از انجام عمل‌های جراحی اکنون در بخش عادی بستری است، برای معصومه کرچی‌زاده 2 بار عمل جراحی انجام شده، در مورد محدثه شبرا که در بخش عمومی بستری است، بعد از انجام عمل جراحی اقدامات روانشناسی و مشاوره انجام شده، فائزه ذاکری، دچار پارگی وسیع ناحیه صورت بوده که عمل‌های جراحی در داراب انجام شده و برای دریافت مشاوره چشم پزشکی، پلاستیک و ارتوپدی و درمان له شدگی پاشنبه پا بستری است و آرزو دیدار نیز در بیمارستان داراب تحت عمل جراحی قرار گرفته و اکنون برای ادامه درمان‌های تخصصی در بیمارستان شهید رجایی بستری است.

بر اثر حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی که بامداد جمعه 10 شهریور در داراب حادث شد، متاسفانه 9 سرنشین اتوبوس فوت کردند و 35 نفر مصدوم شدند.

منبع: ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها