ارتش سوریه از کشته شدن دو نظامی این کشور در حملۀ جنگنده های اسرائیلی خبر داد

ارتش سوریه از کشته شدن دو نظامی این کشور در حملۀ جنگنده های اسرائیلی خبر داد
پنج‌شنبه 16 شهريور 1396 - 09:12

فرماندهی کل ارتش سوریه حملۀ جنگنده های رژیم صهیونیستی را به منطقه ای در حومۀ شهر حماه تایید کرد.

العالم - سوریه

در حالی که رسانه های صهیونیستی ساعاتی پیش اعلام کرده بودند که جنگنده های این رژیم بامداد پنج شنبه یکی از مناطق سوریه را بمباران کرده اند، فرماندهی ارتش سوریه با تأیید این خبر اعلام که جنگنده های رژیم صهیونیستی ساعت 2:42 دقیقه بامداد پنجشنبه از آسمان لبنان یک پایگاه نظامی ارتش سوریه را در نزدیکی منطقۀ مصیاف را با چند موشک هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن دو نظامی سوری و خسارات مادی شده است.

فرماندهی کل ارتش سوریه در ادامه تاکید کرد: این حمله تلاشی ناامیدانه برای افزایش روحیه درهم شکسته گروه تروریستی داعش پس از پیروزی های کوبنده ارتش سوریه در جبهه های مختلف است و از پشتیبانی مستقیم اسرائیل از این گروه تروریستی و دیگر تروریست ها حکایت دارد.

ارتش سوریه در پایان ضمن هشدار نسبت به اقدامات خصمانه و پیامدهای آن بر امنیت و ثبات منطقه تاکید کرد: برغم همه پشتیبانی ها از گروه ها تروریستی ما با عزم و اراده مسیر خود در سرکوب و ریشه کنی تروریسم از سراسر خاک سوریه را ادامه می دهیم.

صهیونیست ها مدعی شده اند که یک مرکز تسلیحات شیمیایی متعلق به سوریه را در منطقه مصیاف واقع در نزدیکی استان حماه هدف قرار داده اند.

این در حالی است که دولت سوریه پیش از این به موجب توافق روسیه-آمریکا زرادخانه تسلیحات شیمیایی خود را تحت نظارت سازمان‌های بین المللی نابود کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها