در آستانه سالروز انقلاب 21 سپتامبر یمن،

علمای یمن خواستار تقویت نبرد با متجاوزان سعودی شدند+تصاویر

علمای یمن خواستار تقویت نبرد با متجاوزان سعودی شدند+تصاویر
يکشنبه 26 شهريور 1396 - 09:08

علما، بزرگان و شیوخ استان "اب" یمن در آستانه سالروز انقلاب 21 سپتامبر، خواستار حمایت از انقلاب و تحقق اهداف آن و تقویت جبهه های نبرد با متجاوزان سعودی شدند.

العالم ـ یمن

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم از یمن، بزرگان و عقلای استان "اب" در یمن روز شنبه با حضور گسترده در نشستی در این استان، بر لزوم به کارگیری همه تلاش ها برای اعزام نیرو به میدان های نبرد با متجاوزان ائتلاف سعودی و حمایت مالی، جانی و مردمی از انقلاب 21 سپتامبر با هدف حفظ دستاوردهای آن تاکید کردند.

بزرگان و عقلای استان "اب" یمن در نشست روز شنبه همچنین خواستار شرکت گسترده مردم در آیین بزرگداشت سالروز انقلاب یمن شدند که قرار است 30 شهریور ماه (21 سپتامبر) در میدان سبعین صنعاء برگزار شود. 

شرکت کنندگان در نشست روز شنبه ، دربیانیه پایانی خود که با توجه به سخنرانی اخیر عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارلله یمن، بر موضع ثابت خود درقبال سرزمین فلسطین و همه ملت های ستم دیده و درصدر آن ملت های کشورهایی که مردم شان با ظلم و ستم رژیم های حاکمشان مواجه هستند، تاکید کردند.

شیخ عبدالحمید الشاهری از جمله بزرگان و عقلای استان اب در سخنانی در این مراسم، از توافق های اخیر میان رهبران انصارالله و کنگره سراسری مردمی و هم پیمانان آن ها که برای تقویت جبهه داخلی درمقابله با متجاوزان تلاش می کند، قدردانی کرد.

ربوده شدن شماری از زنان یمنی از سوی مزدوران سعودی

الشاهری از ربوده شدن شماری از زنان یمنی ازسوی مزدوران سعودی درمنطقه مریس در الضالع خبر داد و گفت که این اقدام خطرناک با تمام ارزش های دینی و آداب و رسوم اجتماعی مغایرت دارد و این گونه اقدامات را نکوهش کرد.

شيخ عبدالواحد المروعی یکی دیگر از شرکت کنندگان دراین مراسم، طی سخنانی به نمایندگی از طرف علمای استان اب، گفت که انقلاب 21 سپتامبر به طرد ظالمان و مفسدانی منجر شد که نقاب های دین و وطن را به چهره زده بودند، و اکنون در کنار نیروهای متجاوز در کشتن مردم یمن و تخریب این کشور ایفای نقش می کنند.

شيخ عبدالملك السعيدی عضو شورای همبستگی در استان اب نیز با بیان اینکه یمنی ها در همه جبهه های جنگ، مقاومت و پایداری خود را اثبات و اکنون وحدت خود را در برابر متجاوزان، تقویت کرده اند، از مردم یمن خواست که در سالروز انقلاب 21 سپتامبر، به طور همه جانبه حمایت خود را از انقلاب نشان دهند.

215

پربیننده ترین خبرها