وزیر کشور: هنوز به نقطه مطلوب مورد نظر رهبری، نرسیده ایم

وزیر کشور: هنوز به نقطه مطلوب مورد نظر رهبری، نرسیده ایم
يکشنبه 26 شهريور 1396 - 22:11

وزیر کشور گفت: دولت تلاش دارد نظر مقام معظم رهبری در همه حوزه ها به ویژه اقتصاد مقاومتی، آسیب های اجتماعی و بحث امنیت و مسائل امنیتی را پیش ببرد و محقق کند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

عبدالرضا رحمانی فضلی عصر یکشنبه پس از ورود به بیرجند در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: در چهار سال گذشته در فضای کلی کشور اقدامات خوبی در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و سیاست خارجی انجام شده اما هنوز به نقطه مطلوب که مورد نظر مقام معظم رهبری است نرسیدیم و باید تلاش کنیم به آن نقطه برسیم. 

وی بیان کرد: نماینده ولی فقیه به عنوان پدر استان چتر حمایتی خود از استاندار را به عنوان نماینده عالی دولت که نماینده عالی نظام هم است، داشته باشد. 

وزیر کشور گفت: کار در استان ها با کار در یک وزارتخانه متفاوت است و استاندار با مجموعه شرایط مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی مواجه و محل رجوع همه مردم است. 

وی اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سپاه پاسداران، بسیج، قوه قضائیه، صدا و سیما و نیروی انتظامی با همکاری با استاندار مشکل استان را پیگیری و رفع کنند. 

به گزارش ایرنا، رحمانی فضلی افزود: محمد مهدی مروج الشریعه در گذشته سابقه کار در استان خراسان بزرگ را دارد و بنا شد به عنوان استاندار خراسان جنوبی منصوب شود. 

وی با اشاره به خدمات سید علی اکبر پرویزی استاندار سابق خراسان جنوبی گفت: از ایشان در بخش دیگر دولت استفاده می شود. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها