شرط جباری و رحمتی برای بازگشت به تمرینات!

شرط جباری و رحمتی برای بازگشت به تمرینات!
دوشنبه 27 شهريور 1396 - 15:34

دو کاپیتان استقلال حاضر نیستند به این سادگی به تمرینات برگردند.

العالم _ ایران / ورزشی

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال امروز از سیدرضا افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال درخواست کرد سید مهدی رحمتی و مجتبی جباری کاپیتان های تیم، از امروز در تمرینات حضور داشته باشند.

سرمربی آبی پوشان در همین خصوص به مدیرعامل باشگاه گفت: مسئولیت فنی تیم با من است و رحمتی و جباری هم باید کنار سایر بازیکنان در تمرین حضور داشته باشند.

 این درخواست علیرضا منصوریان نشان می دهد سرمربی آبی ها تحت فشار اعضای هیات مدیره جدایی رحمتی و جباری را تایید کرده اما حالا با توجه به برخی اتفاقات از این موضوع صرف نظر کرده و بر خلاف قول و قرارهای قبلی تصمیمی برای جدایی دو کاپیتان خود ندارد.

سرمربی استقلال طی 24 ساعت گذشته انتقادات زیادی را بابت این تصمیم خود متحمل شد اما حالا با رای اعتماد دوباره هیات مدیره می خواهد تمامی بازیکنان رختکن این تیم را در اختیار داشته باشد.

اما موضوع به همین سادگی ها حل نخواهد شد چراکه رحمتی و جباری حس می کنند بی دلیل از حضور در تمرینات منع شده اند و با این شرایط به شخصیت آنها توهین شده است. دو کاپیتان استقلال از این که منصوریان به آنها اعتقاد دارد راضی هستند اما معتقدند که او آنها را از حضور در تمرین منع نکرده است که حالا خواهان بازگشت شان شود.

جباری و رحمتی تنها در شرایطی امروز با تیم تمرین می کنند که کسانی که آنها را از تمرین منع کرده اند رسما عذرخواهی و البته دلیل این تصمیم عجیب را اعلام کنند.

با این شرایط ظاهرا ماجرای عجیب کنار گذاشته شدن رحمتی و جباری  به این سادگی ها حل نخواهد شد و درخواست منصوریان برای بازگشت به تمرینات تنها در صورت عذرخواهی رسمی عملا این اتفاق عملی خواهد شد.

با این شرایط در صورتی که جباری و رحمتی امروز با استقلال تمرین کنند به آن معنی است که اعضای هیئت مدیره با آنها تماس کرده اند و این اتفاق عجیب را از دل آنها در آورده اند.

خبرورزشی

فیلم واکنش رحمتی و جباری به اخراج از استقلال را اینجا مشاهده کنید.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها