امیر حیدری خبر داد:

رونمایی از تجهیزات جدید نزاجا در رژه ۳۱ شهریور

رونمایی از تجهیزات جدید نزاجا در رژه ۳۱ شهریور
سه شنبه 28 شهريور 1396 - 14:58

فرمانده نیروی زمینی ارتش از رونمایی تجهیزات جدید این نیرو در رژه ۳۱ شهریور خبر داد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی 

امیر  کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتگویی ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در نزاجا، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای تاریخ ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید آن را حفظ کنیم.

وی افزود: در چنین روزی دشمن با تمام حمایت‌های غرب و شرق به جمهوری اسلامی ایران حمله کرد و نیروهای مسلح با همت ملت شریف ایران با تمام وجود در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند تا وجبی از خاک کشور به دست بیگانگان بیافتد.

به گزارش تسنیم، امیر سرتیپ کیومرث حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش در ایام هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است که مهمترین آن‌ها رژه با صلابت یگان‌های نیروی زمینی ارتش در تهران و دیگر استان‌های کشور، رونمایی از تجهیزات و دستاوردهای جدید، رونمایی از کتب دفاع مقدس، برنامه‌های فرهنگی و قرآنی، بازدید از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و بازسازی و آماده بکاری چند فروند بالگرد هوانیروز ارتش از جمله برنامه‌های نیروی زمینی ارتش در ایام دفاع مقدس است.

وی تاکید کرد: امروز نیروی زمینی در اوج آمادگی رزمی قرار دارد و تمامی تهدیدات مرزی را رصد کرده و چنان چه تهدیدی از سوی دشمنان به مناطق مرزی شود کارکنان ولایت مدار نیروی زمینی ارتش با آمادگی رزمی و جسمانی در مقابل آنها ایستادند و اجازه هیچگونه تعرضی را به دشمن نخواهند داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها