سرلشکر باقری در همایش ملی نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت

حرف های ترامپ پشیزی ارزشی ندارد/تهاجم به ایران سرنوشتی مانند صدام را به همراه دارد

حرف های ترامپ پشیزی ارزشی ندارد/تهاجم به ایران سرنوشتی مانند صدام را به همراه دارد
پنج‌شنبه 30 شهريور 1396 - 13:46

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در همایش ملی نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در واکنش به اظهارات ترامپ گفت: حرف های رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل پشیزی برای ملت ایران ارزش ندارد.

العالم - ایران - سیاسی 

سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در همایش ملی نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت که با حضور جمعی از فرماندهان نیورهای مسلح در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد, در سخنانی با اشاره به تلاقی هفته دفاع مقدس با ماه حرم اظهار کرد: به طور قطع آموزه های محرم و عاشورا  در دفاع مقدس پیروزی ملت ایران را به همراه داشت.

وی با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا درسازمان ملل گفت: به این فرد تازه به دوران رسیده‌ای از مسیر تجارت به پست ریاست جمهوری آمریکا دست یافته، بیاید در سازمان ملل حرف‌هایی جاهلانه بزند و نفرت‌افکنی کند، فکر می‌کند با این حرف پشیزی می‌تواند ملت ایران را بترساند، باید گفت به هیچ‌وجه چنین چیزی نیست؛ در واقع این مسائل ترقه‌ای بیش برای ملت ایران نیست؛ البته خودشان هم این را می‌دانند.

سرلشکر باقری با اشاره به قدرت غیرقابل انکار نظامی ایران افزود: ترامپ در هنگام پایین آمدن از پشت تریبون از نزدیک‌ترین نیروی ارتشی کشورشان بپرسد، آیا امکان تهاجم و تجاوز به ایران را داریم؟ آن وقت پاسخ را از اهلش خواهد گرفت. ایران امروز در خلیج فارس و تنگه هرمز و در فضای پیرامونی کشور و همچنین در منطقه جنوب غرب آسیا از آمریکایی‌ها دور نیست، هم ما می‌دانیم آن‌ها چه می‌کنند و آن‌ها هم ما را زیر ذره‌بین دارند.

وی  با اشاره به سرنوشت صدام در تجاوز به ایران افزود: اکنون صدام کجاست؟ چه اعتباری دارد و امام راحل ما چه جایگاهی دارد؟ مسلمانان امام (ره) ما را تکریم و احترام می‌کنند؛ زیرا اسلام را از او می‌دانند. پس این قضاوت میان جبهه حق و باطل است.

 

پربیننده ترین خبرها