لاریجانی: آقای ترامپ شما نیم قرن از دنیا عقب هستید!

لاریجانی: آقای ترامپ شما نیم قرن از دنیا عقب هستید!
يکشنبه 2 مهر 1396 - 09:19

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از سخنان رئیس‌جمهور در اجلاس سازمان ملل گفت: ترامپ نفهمید و به نظر می‌رسد با سطح فکری او نخواهد فهمید که دنیا تغییر کرده است.

العالم- ایران/ سیاسی 

علی لاریجانی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به اساتید و معلمان، دانشجویان و دانش‌آموزان گفت: امیدوارم خداوند توفیقات علمی را قرین زندگی آنان نماید.

وی در ادامه اظهار داشت: لازم است از سخنان روشنگرانه و صریح رئیس‌جمهور در سازمان ملل که پاسخ درخوری به سخنان وهم‌آلود و پوچ رئیس‌جمهور آمریکا بود، تشکر کنم.

رئیس قوه مقننه افزود: آقای ترامپ نفهمید و به نظر می‌رسد با سطح فکری او نخواهد فهمید که دنیا تغییر کرده است و ملت‌ها بیدار شده‌اند و به خوبی دریافته‌اند که ایران پس از انقلاب اسلامی علیرغم دسیسه‌های غرب و شرق با اتکا به مجاهدت ملت توانست اهداف انقلاب خود را محقق کند و کشوری که زمانی انگشت نمای ژاندارمی آمریکا در منطقه بود، به ملت سرافراز با آرمان های آزادی خواهانه بدل گردید. این حادثه مهم را سایر ملل مشاهده کردند و آن را درک نمودند و لذا نوعی بیداری و هوشیاری سیاسی در ملل اسلامی به وجود آمده است که با لاف زنی‌های توخالی امثال ترامپ تغییر نمی کند.
 

وی در ادامه بیان کرد: آقای ترامپ حکومت ایران را دیکتاتوری خوانده است و آرزو نموده یک بار دیگر شرایط عوض شود و مردم ایران خوشحال و در رفاه باشند. قاعدتا مقصودشان تکرار حکومت دست نشانده آمریکا است. آقای ترامپ!!! ملت ایران 40 سال است که با خوشحالی و استواری حکومت دست نشانده شما را نابود کرده است و دموکراسی را جایگزین آن نمودند. شما ظاهرا نیم قرن از حوادث دنیا عقب هستید.

ایسنا 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها