دیدار فرماندهان ارشد بسیج مردمی در غرب الانبار

دیدار فرماندهان ارشد بسیج مردمی در غرب الانبار
يکشنبه 2 مهر 1396 - 18:17

فرمانده عملیات بسیج مردمی عراق (حشد شعبی) در محور غرب الانبار با اشاره به اینکه پیروزیها در صحرای الانبار از نفود تروریستها از خارج از عراق جلوگیری کرد، اظهار داشت که آزادسازی مناطق غربی استان الانبار مانع نفوذ تروریستها به منطقه فرات اوسط خواهد شد.

العالم ـ باخبرنگاران

قاسم مصلح فرمانده عملیات بسیج مردمی در غرب انبار در گفتگو با پایگاه "الحشد الشعبی" گفت: پس از تحقق پیروزی ها و دستاوردها و پیشروی حشدشعبی به سمت القائم، ابومهدی المهندس جانشین فرمانده کل بسیج مردمی عراق با هدف اطلاع از برنامه های نظامی نبردهای آتی و تامین امنیت مناطق آزادشده، از مناطق غرب الانبار بازدید کرد. این مناطق به سبب دارا بودن فرودگاه و کارگاه های صنعتی از جایگاه اقتصادی مهمی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه عملیات آزادسازی مناطق مهم مرزی سبب محدود شدن عملیات قاچاق و نفوذ عناصر داعش به خاک عراق شد، تلاشهای نیروهای حشدشعبی و گارد مرزی و ارتش عراق و نیروی هوایی در آزادسازی عکاشات و مرزهای عراق با سوریه را ستود.

فرمانده عملیات حشد شعبی در محور غرب الانبار اظهار داشت: پیروزی های محقق شده در صحرای الانبار به نفوذ تروریستها از خارج از عراق به استانهای مرکزی و جنوبی پایان داد. نیروهای مستقر در آنجا نیز از آمادگی بالا برای آزادسازی القائم پس از محاصره آن برخوردارند.

210

پربیننده ترین خبرها