سیدعمار حکیم:

عراق امروز با خنجر داعش و همه پرسی رو به رو است

عراق امروز با خنجر داعش و همه پرسی رو به رو است
يکشنبه 2 مهر 1396 - 22:41

رئیس ائتلاف ملی عراق با تاکید براینکه ملت کردستان بیشترین ضرر را از همه پرسی اقلیم می بیند، گفت:ما درحال حاضر در قلب نبرد با خنجرهای داعش هستیم واکنون باید با خنجر همه پرسی نیز روبه رو شویم.

العالم-عراق

به گزارش الفرات نیوز، سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق در مجلس عزای حسینی در دفترش در بغداد اظهار داشت: صبر ما زیاد است و تلاش های زیادی برای راضی کردن رهبران کُرد در خصوص عمل به قانون اساسی انجام دادیم، اما تحمیل عقیده به صورت فردی به نتیجه نخواهد رسید و همگان احساس خواهند کرد که ملت کردستان اگر به سمت همه پرسی حرکت کند بیشترین ضرر را خواهد دید.

وی افزود: خطاب به ملت کردستان می گوییم که شما دوستان ما هستید و جای شما در قلبهای ماست اما این همه پرسی شما را به نتیجه نخواهد رساند و چیزهای زیادی از دست خواهید داد و زمانی پشیمان خواهید شد که سودی ندارد.

رئیس ائتلاف ملی عراق در ادامه تصریح کرد: آبادانی در اقلیم کردستان با چه پولی صورت گرفته؟ نه اینکه با درآمد حاصل از فروش نفت و اموال عراق انجام شده پس چرا الان ما به صدام و کسانی که در عملیات انفال شرکت داشتند تشبیه می شویم؟ ما در حال حاضر در قلب نبرد با خنجرهای داعش هستیم و اکنون باید با خنجر همه پرسی رو به رو شویم. وفا و انصاف و برادری کجا رفته است؟

مهر

پربیننده ترین خبرها