حمله جنگنده های روسی به مواضع جبهه النصره در سوریه + فیلم

پنج‌شنبه 6 مهر 1396 - 17:40

وزارت دفاع روسیه تصاویر جدیدی را از حملات هوایی دقیق به مواضع گروه تروریستی جبهه النصره در شهر ادلب سوریه منتشر کرد.

العالم - روسیه 

به گزارش پایگاه روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، درحملات هوایی این کشور در استان ادلب -سوریه - مواضع عناصر مسلح (خودروها و انبارهای سلاح آنها) با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین مورد هدف قرار گرفت.

ژنرال ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه گفت: تروریست های جبهه النصره تلاش کردند با انجام عملیاتی به گروهی از تروریست ها در منطقه عقیربات در شرق حما برای خروج از محاصره ارتش سوریه کمک کنند که با حملات هوایی بمب افکن های روسی شکست خوردند.

کوناشنکوف افزود: همه تروریست های حاضر در این حمله بر اثر بمباران هواپیماهای روسیه کشته شدند.

وی همچنین یادآوری کرد که در یک هفته اخیر نیروی هوافضای روسیه تمامی حملات خود را به بمباران مراکز تروریست ها در استان ادلب متمرکز کرده بود که بر اثر آن شمار زیادی از آنان کشته شدند و تسلیحات، مقرهای فرماندهی، انبارهای مهمات و تدارکات گروههای تروریستی نیز نابود شدند.

کوناشنکوف همچنین این ادعای خبرگزاری انگلیسی رویترز و برخی منابع نزدیک به تروریست ها در سوریه را مبنی بر کشته شدن 150 غیرنظامی در استان ادلب درحمله نیروی هوایی ارتش روسیه را تکذیب کرد.

کوناشنکوف تاکید کرد: جنگنده های نیروی هوایی روسیه برای حفظ جان غیرنظامیان از حمله به مناطق مسکونی در شهرها و روستاها اجتناب می کنند.

215

پربیننده ترین خبرها