خبرنگار العالم از یمن گزارش داد؛

کشته شدن شماری از مزدوران سعودی در تعز

کشته شدن شماری از مزدوران سعودی در تعز
پنج‌شنبه 6 مهر 1396 - 17:50

در حمله نیروهای یمنی در تعز در جنوب این کشور ، ده ها تن از عناصر مزدور سعودی به هلاکت رسیدند.

العالم - یمن 

به گزارش خبرنگار العالم از یمن، یک خودروی نظامی مزدوران سعودی در وادی شواق از توابع منطقه الغیل در الجوف یمن، از سوی نیروهای ارتش یمن و هم پیمانانشان هدف حمله قرار گرفت و منهدم شد.

در عملیات نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در تعز، ده ها تن از مزدوران سعودی به هلاکت رسیدند.

نیروهای ارتش یمن همچنین با پشتیبانی نیروهای کمیته مردمی، به طور گسترده مواضع مزدوران سعودی در استان تعز در مرکز یمن را هدف قرار دادند و خسارات زیادی به آنان وارد کردند.

یک منبع نظامی تاکید کرد یگان های ارتش و کمیته های مردمی با حمله غافلگیر کننده به مواضع مزدوران سعودی درمنطقه 

الدريهمی و الهاملی در جبهه غربی منطقه موزع، شماری از آنان را به هلاکت رساندند و در میان آنان برخی از فرماندهان میدانی نیز به چشم می خورد.

منبع یاد شده همچنین اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته مردمی با حمله به مواضع مزدوران سعودی در منطقه الشقب از توابع منطقه صبر الموادم ، عده ای از آنان را کشته یا مجروح شدند و خسارات زیادی را به آنان وارد کردند.

منبع یاد شده پیشتر اعلام کرده بود که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی ، یک خودروی نظامی اماراتی وابسته به مزدوران سعودی را با موشک هدایت شونده در المخاء هدف قرار دادند که درنتیجه ، همه سرنشینان آن کشته و یا مجروح شدند.

همچنین نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، مواضع مزدروان سعودی در التبه الحمراء در منطقه مقبنه و در منطقه الکدحه در المعافر را هدف حملات خمپاره ای قرار دادند.

215

پربیننده ترین خبرها