هواداران تهدید به یورش به ورزشگاه کردند

باشگاه بارسلونا تایید کرد بازی پشت درهای بسته برگزار می‌شود

باشگاه بارسلونا تایید کرد بازی پشت درهای بسته برگزار می‌شود
يکشنبه 9 مهر 1396 - 17:53

دیدارهای تیم‌های بارسلونا و لاس‌پالماس در حالی برگزار می‌شود که هواداران اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند

العالم - اروپا - ورزشی 

سرانجام پس از کش وقو‌س‌های فراوان باشگاه بارسلونا ترکیب 11 نفره خود برای رویارویی عصر امروز (یکشنبه) با لاس‌پالماس در هفته هفتم لالیگا را اعلام کرد که بر این اساس ارنستو والورده این 11 بازیکن را از ابتدا راهی میدان می‌کند: تراشتگن، سرخی روبرتو، پیکه، ماسچرانو، آلبا، بوسکتس، پائولینیو، دنیس سوارس، الیکس ویدال، مسی و لوئیس سوارس.

پلیس اسپانیا هنوز اجازه ورود هواداران به ورزشگاه را نداده است. کانون هواداران بارسلونا هم اعلام کرده، در صورتی که در ورزشگاه نوکمپ به روی آنها باز نشود، به سمت ورزشگاه یورش خواهند برد. این در حالی‌ است که باشگاه بارسلونا رسماً اعلام کرد پس از رد درخواست آنها از سوی سازمان لیگ اسپانیا مبنی بر به تعویق افتادن بازی امروز با زردپوشان جزایر قناری، این دیدار پشت‌های درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

همزمانی این بازی با برگزاری همه‌پرسی استقلال کاتالونیا از اسپانیا و درگیری‌های به وجود آمده بین پلیس اسپانیا و موافقان این همه‌‌پرسی سبب شده بود تا برگزاری این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

باشگاه بارسلونا پیشتر با انتشار بیانیه‌ای اقدامات امروز دولت اسپانیا علیه شهروندان ایالت کاتالونیا برای ابراز حق دموکراتیک خود را محکوم کرده بود.
 

 

پربیننده ترین خبرها