افزایش ۲ تا ۷ درجه‌ای دما در غالب نقاط کشور

افزایش ۲ تا ۷ درجه‌ای دما در غالب نقاط کشور
جمعه 14 مهر 1396 - 17:44

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش‌های باران و برف امروز خاتمه می‌یابد و جوی نسبتاً آرام غالب نقاط کشور را در برمی‌گیرد.

العالم- ایران/ اقتصادی 

احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: جریانات خنک شمالی و سامانه بارشی که از روز دوشنبه وارد کشورمان شده وبخشهایی از نوار شمالی را تحت تاثیر بارش و کاهش دما قرار داده بود رفته رفته در ساعت‌های آتی از کشور خارج می‌شود.

وی ادامه داد: بارش‌های باران، رگبار و کاهش نسبی دما امروز در نیمه شمالی کشور پایان می‌یابد و تنها باد شدید موقتی در نواحی شمال شرق و شرق کشور وزیدن می‌گیرد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: از عصر امروز جو نسبتاً آرامی غالب نقاط کشور را در برمی‌گیرد و روند افزایش دما جای کاهش دمای ناگهانی را می‌گیرد.

به گفته وظیفه، از روز شنبه موج بارشی ضعیفی از مناطق غربی کشور عبور خواهد کرد که به‌تدریج دامنه‌های غربی البرز مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و بخش‌هایی از غرب کشور را در برمی‌گیرد.

وی ادامه داد: عبور این موج بارشی ضعیف سبب بارهای پراکنده و خفیف باران و وزش باد در مناطق مذکور خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: به غیر از مناطقی از غرب و دامنه‌های غربی البرز، سایر نقاط کشور جو آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما را دارند.

وظیفه، خیر‌آباد زنجان با 6 درجه زیر صفر را سردترین و دلگان سیستان و بلوچستان را گرم‌ترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرم‌ترین لحظات به 20 درجه بالای صفر رسید که دمای پایتخت در 24 ساعت آتی سه درجه افزایش می‌یابد.

تسنیم 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها