برپایی 2 بیمارستان صحرایی در مرز "خسروی"

برپایی 2 بیمارستان صحرایی در مرز
جمعه 14 مهر 1396 - 18:56

رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین استان کرمانشاه از برپایی دو بیمارستان صحرایی در مرز خسروی برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین خبر داد.

العالم- ایران/ سیاسی 

صائب مدرسی در جلسه ستاد اربعین استان که روز جمعه (14 مهرماه) در محل  استانداری کرمانشاه برگزار شد، از آماده‌سازی درمانگاه خسروی تا پایان مهرماه خبر داد و اظهار داشت: نماینده وزیر بهداشت که سال قبل در مرز مهران مستقر بود، امسال در مرز خسروی و در این درمانگاه مستقر می‌شود.

وی از آماده‌سازی پد بالگرد برای استقاده سه تا چهار بالگرد در مواقع اضطراری در محل بیمارستان قصرشیرین خبر داد.

وی با اشاره به استقرار 54 پایگاه ثابت اورژانس در استان، گفت: 40 نقطه دیگر نیز در مسیر ترددزوار اربعین جانمایی شده که حدود 60 دستگاه آمبولانس در آن‌ها مستقر می‌شود.

رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین استان کرمانشاه افزود: با احتساب 120 دستگاه آمبولانسی که داریم و با اضافه شدن 60 دستگاه دیگر، مجموعا 180 دستگاه آمبولانس مسیر تردد زوار را تحت پوشش دارند.

وی با اشاره به برپایی دو بیمارستان صحرایی در مرز خسروی، گفت: در قصرشیرین به بیمارستان صحرایی نیاز نداریم و بیمارستان خود شهر کفایت می کند.

وی یادآور شد: در ایام اربعین تمام بیمارستان‌های استان نیز آماده باش هستند.

مدرسی یادآور شد: در مسیر ورودی کنگاور تا قصرشیرین هفت درمانگاه شبانه‌روزی جهت ارائه خدمات درمانی به زوار تدارک دیده شده است.

ایسنا 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها