فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

شرکت 10 هزار نیروی پلیس در مأموریت اربعین

شرکت 10 هزار نیروی پلیس در مأموریت اربعین
جمعه 14 مهر 1396 - 22:21

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: 10 هزار نیروی پلیس در اربعین 96 وظیفه تأمین نظم و امنیت تردد زائران را بر عهده خواهند داشت.

العالم - ایران / اجتماعی

فارس -- سردار نورعلی یاری ظهر امروز طی سخنانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام با گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت: مهم‌ترین مأموریت پلیس ایلام در ادامه سال 96 مأموریت اربعین حسینی است.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای انجام این مأموریت بزرگ اندیشیده شده است، اضافه کرد: برای تأمین امنیت تردد زائران 10 هزار نیرو از رده‌های مختلف نیروی انتظامی در استان ایلام و ناجا بسیج خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام عنوان کرد: برای اجرای بهینه این مأموریت همچنین 47 ایستگاه تلفیقی از رده‌های انتظامی این استان از حمیل تا پایانه مرزی مهران مستقر خواهند شد.

یاری، اربعین را برنامه ملی عنوان کرد و از کسانی که قصد حضور در این همایش بزرگ را دارند خواست از همین حالا مجوزهای لازم از جمله گذرنامه و ویزا را تهیه کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به آمار کشف جرایم و دستگیری مجرمان و تبهکاران بیان کرد: کسانی که بخواهند به حریم مردم و خانواده‌ها تعرض و تجاوز کنند، با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان با تأکید بر اشراف اطلاعاتی پلیس بر فعالیت مجرمان و تبهکاران در سطح این استان تبیین کرد: طی چندین عملیات از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 450 کیلوگرم انواع مخدر با مواد مخدر کشف شده است.

پربیننده ترین خبرها