خبرنگار العالم در یمن گزارش داد؛

وزرات بهداشت یمن حمله به کودکان و بیمارستان ها را محکوم کرد

وزرات بهداشت یمن حمله به کودکان و بیمارستان ها را محکوم کرد
شنبه 15 مهر 1396 - 22:15

وزارت بهداشت عمومی و جمعیت یمن حمله مستقیم متجاوزان سعودی آمریکایی به شهروندان و بیمارستان ها در استان های صعده و حجه را محکوم کرد.

العالم - یمن

به گزارش خبرنگار العالم در یمن، "دکتر عبد الحکیم الکحلانی"، سخنگوی رسمی وزارت بهداشت عمومی و جمعیت یمن حمله جنگنده های سعودی را به خودروهای شهروندان در دو منطقه "آل مقنع" در شهر منبه و "السوده" در شهر باقم در استان صعده که باعث شهادت دو کودک و یک مرد و مجروح شدن 3 کودک و یک مرد دیگر شد، محکوم کرد.

الکحلانی در این باره به خبرگزاری رسمی یمن (سبا) گفت: هنوز جوهر قطعنامه سازمان ملل که ائتلاف تجاوز به یمن به رهبری عربستان را در لیست سیاه خود قرار داده خشک نشده است که این ائتلاف کشتار کودکان و بمباران بیمارستان ها و مدارس را از سر گرفته است و این نشان می دهد که این ائتلاف هیچ اهمیتی به سازمان ملل و جامعه بین الملل و سازمان های حقوق بشر و حقوق کودکان نمی دهد.

دکتر الکحلانی از جامعه بین الملل خواست نظام سعودی را برای توقف تجاوزاتش و رفع محاصره یمن تحت فشار قرار دهد.

وی تصریح کرد: با ادامه تجاوز به یمن، اوضاع انسانی و وضعیت کودکان و اوضاع بهداشتی در این کشور بیش از پیش رو به وخامت می گذارد لذا مثل همیشه خواستار اعمال فشار بر ائتلاف تجاوز برای توقف جنایات سعودی ها در یمن هستیم.

208

پربیننده ترین خبرها