آغاز اجلاس بين المللي راهبرد ديپلماسی وحدت در جهان اسلام

آغاز اجلاس بين المللي راهبرد ديپلماسی وحدت در جهان اسلام
چهارشنبه 19 مهر 1396 - 09:23

نخستین اجلاس بین المللی هم اندیشی نقش اتحادیه های جهانی تقریب نهاد نخبگان جهان اسلام در اجرای راهبرد دیپلماسی وحدت با حضور مقامات و نخبگان علمی داخلی و خارجی در هتل آزادی تهران آغاز شد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اجلاس بین المللی راهبرد دیپلماسی وحدت جهان اسلام که با حضور نخبگان حوزه و دانشگاه از 11 کشور اسلامی از ساعت 8 و 30 دقیقه در هتل آزادی تهران آغاز شده است، تا 16 و 30 ادامه خواهد داشت.

سخنران افتتاحیه این اجلاس علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل است که در خصوص نقش تشکل های مردم نهاد در اجرای راهبرد دیپلماسی وحدت در جهان اسلام سخنرانی خواهد کرد.
نشست تخصصی تبیین نظام نامه تأیید صلاحیت جمعیت های تقریب نهاد به ریاست حجت الاسلام و المسلمین تقوی نخستین دستور جلسه و برگزاری نخستین جلسه هیأت مؤسس اتحادیه های جهانی تقریب نهاد دومین دستور این اجلاس است که در پایان احکام اعضاء هیأت مؤسس اتحادیه های جهانی تقریب نهاد ابلاغ و بیانیه پایانی قرائت می شود.

این اجلاس با هدف اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت نخبگان حوزه و دانشگاه در جهت پایه گذاری تشکیل امت واحد اسلامی، برگزار شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها