تعرض به کودک بحرینی پس از سخنرانی پادشاه

تعرض به کودک بحرینی پس از سخنرانی پادشاه
جمعه 4 فروردين 1391 - 06:01

يك فعال سياسي بحريني، با اشاره به حمايت همه جانبه آمريكا از پادشاه بحرين براي نجات رژيم آل خليفه تأکيد کرد، تعرض به کودک بحريني در راه مدرسه يک روز پس از سخنراني پادشاه صورت گرفت.

" عبدالاله الماحوزي " روز جمعه در گفت و گو با شبكه العالم اظهار داشت: آمريكا تصميم گرفته است كه نگذارد ديكتاتوري در بحرين برچيده شود؛ اين امر به معني آن است كه پادشاه بحرين با حمايت آمريكا ، در عرصه هاي رسانه اي ، سياسي و حقوقي و در همه زمينه ها برنامه ريزي کرده است.

الماحوزی با اشاره به تعرض نیروهای امنیتی آل خلیفه به "علي السنكيس" نوجوان بحريني در راه مدرسه، و اعتراض گسترده بحرینی ها به اين جنايت، خاطرنشان کرد: اين حادثه دقيقا يك روز بعد از سخنراني پادشاه بحرين صورت گرفت.

وی افزود: اين جنایت درحالی صورت گرفت که پادشاه ادعا كرده بود قصد دارد توصیه‌هاي گزارش کمیته حقیقت یاب به ریاست بسيوني را اجرا كند.

الماحوزی گفت: در واقع اين حادثه ثابت كرد كه رژيم آل خليفه يك نظام منحط است و نمي توان به اصلاح آن اميد بست زيرا اين رژيم در سراشيبي سقوط و نابودي قرار گرفته است.

عبدالاله الماحوزي تاكيد كرد : اين رفتار با نوجواني بحريني مساله تازه اي نيست؛ چند ماه پيش نيز شبكه العالم و چند رسانه ديگر تصاويري از كودكي به نام "تركي الماجد" پخش كردند، كه يكي از افسران امنيتي آل خلیفه به او تجاوز كرده بود. این افسر امنیتی او را پس از بازداشت و شكنجه ، مورد آزار جنسي قرار داده ، وي را مجبور به فعاليت اطلاعاتي به نفع دولت در مقابل دريافت پول مي كند. اما تركي الماجد نپذيرفت و اكنون هنوز در زندان ها در معرض بازداشت و شكنجه قرار دارد.

الماحوزي خاطر نشان كرد : بازداشت و شكنجه زنان و كودكان توسط رژيم آل خليفه مساله اي است كه به طور مستند در گزارش بسيوني به آن پرداخته شده است.

 

22-11:48

26



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها