شکست فتنه سعودی – آمریکایی در یمن

شکست فتنه سعودی – آمریکایی در یمن
شنبه 5 فروردين 1391 - 09:05

دمشق (العالم) دبيركل حزب دمكراتيک يمن تأکيد کرد، مردم اين کشور طرح‌هاي آمريكا و عربستان در كشور را با شكست مواجه كرده اند.

"سيف الوشلي" روز شنبه در گفت وگو با شبكه العالم اظهار داشت: انقلاب يمن همچنان در آغاز راه است و بحران به نظام سابق و شركايش كه طرح شوراي همكاري را با هدف دور زدن انقلاب مردم و به انحراف كشاندن انقلاب مردم امضا كردند، منتقل شده است.

وی افزود: انقلابيون طرح هاي عربستان و آمريكا در يمن را با شكست مواجه كرده اند، و اين كشورها ديگر در عمل هيچ نفوذي بر مردم يمن ندارند. از سوي ديگر انقلابيون جواني كه شعله اين انقلاب را برافروختند هنوز هم شعارهاي ابتداي انقلاب مبني بر سرنگوني رژیم را سر مي دهند.

الوشلی خاطرنشان کرد: بیداری مردم یمن و آگاهی آنها از واقعیت ها، باعث رسوايي گروههايي شده است كه تلاش مي كردند با فريب افكار عمومي چنين القا كنند كه همراه انقلاب مردم و حتی بخشي از انقلاب هستند. بنابراين امروزه شاهد به نتيجه رسيدن انقلاب مردم يمن هستيم.

اين فعال سياسي يمني اظهار داشت: مردم یمن آنچه را که از آن به عنوان دولت وفاق ملي ياد مي شود، قبول ندارند.

الوشلي تأکید کرد: انقلابيون طرح جديدي تحت عنوان سرنگوني يا پايان دادن به قيموميت يا دخالت هاي فراوان و عمدي عربستان و امريكا در برنامه دارند، و مبارزات انقلابيون كم كم در حال به نتيجه رسيدن است.

 

Swh-03-16-50



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها