نمایشگاه ایران تله کام 2017 آغاز به کار کرد

نمایشگاه ایران تله کام 2017 آغاز به کار کرد
دوشنبه 24 مهر 1396 - 10:08

هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام 2017) دقایقی پیش با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

در این نمایشگاه که تا 27 مهر برپاست، علاوه بر شرکت های داخلی، نمایندگان و شرکت هایی از 15 کشور شامل اسلوونی، انگلیس، آلمان، تایوان، چین، روسیه، ژاپن، سوئیس، فرانسه، فنلاند، قزاقستان، کانادا، لتونی، نروژ و یونان حضور دارند.
نمایشگاه تله کام به منظور معرفی آخرین دستاوردها در حوزه تجهیزات و سرویس های مخابراتی و تحولات در حوزه ارتباطات در پاییز هر سال برگزار می شود.
در ایران تله کام 2017 در مجموع 225 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 93 شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آن‌ها در فضایی به وسعت 32 هزار متر مربع آخرین دستاوردها و فناوری های خود را عرضه کرده اند.
به گزارش ایرنا، در این رویداد آخرین دستاوردها و توانمندی‌های متخصصان و کارشناسان کشورمان و شرکت‌ها و تولید کنندگان داخلی عرضه و معرفی می‌شود و حضور شرکت‌های معتبر خارجی در این نمایشگاه، با هدف انتقال دانش فنی و فناوری روز جهان به کشور و ایجاد فرصتی برای ارتقای صنایع مخابراتی ایران تسهیل شده است.
علاوه بر حضور نمایشگاهی شرکت ها، در حاشیه برگزاری این رویداد، نشست های تخصصی با رویکرد اقتصاد دیجیتال، الزام های 2.5 برابر شدن بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات بر اساس برنامه ششم توسعه و نیز تبیین پیوست فناوری برگزار می شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها