اسرائیل مرزهای اردن را دیوار می کشد

اسرائیل مرزهای اردن را دیوار می کشد
يکشنبه 13 فروردين 1391 - 05:59

رژيم اشغالگر پس از ساخت ديوار در مرزهاي مصر و جنوب لبنان از ترس عمليات مقاومت، اکنون در تدارک ساخت ديواري در مرزهاي اردن است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "رونی دانیئیل" گزارشگر کانال دو تلویزیون رژیم اشغالگر تأکید کرد: "ساخت دیوار در مرزهای سینا بسیار پر اهمیت است .. نخست وزیر هر چند ماه یک بار زمانی را برای بازدید از مناطق مرزی و پیشرفت کارها اختصاص می دهد، که این امر بیانگر توجه او به اهمیت این موضوع است".

سرتیپ "یائیر ناوه" معاون رییس ستاد ارتش رژیم اشغالگر در اینباره می گوید: "منطقه سینا به دلیل نبود نظارت، به مرکزی برای عملیات خرابکاران، و قاچاق تبدیل شده است".

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم اشغالگر نیز دراینباره گفت: "در نهایت ما طرح احاطه اسرائیل با موانع زمینی را تکمیل می کنیم، تا بتوانیم مرزها را کنترل کنیم".

"خالد رواس" نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی در بررسی این گزارش در گفتگو با برنامه این هفته "العین الاسرائیلیه"(از نگاه رسانه های اسرائیل) شبکه العالم تصریح کرد: "مقاومت مردم فلسطین همواره رژیم صهیونیستی را با بحران امنیتی روبرو کرده است".

وی گفت: "اقدام صهیونیستها برای ساخت حصار فولادی در اطراف فلسطین اشغالی اندکی در عملکرد مقاومت مردم فلسطین و لبنان علیه اشغالگران خللی ایجاد نکرد".

1-8:58



پربیننده ترین خبرها