عملیات گسترده ارتش سوریه در دیرالزور علیه تروریستهای داعش

عملیات گسترده ارتش سوریه در دیرالزور علیه تروریستهای داعش
سه شنبه 2 آبان 1396 - 19:20

واحدهای ارتش سوریه در دیرالزور با پشتیبانی نیروی هوایی عملیات گسترده ای علیه گروه تروریستی داعش آغاز کردند. و پس از وارد کردن خسارات گسترده جانی و تجهیزاتی به تروریستها، پیشروی هایی در محورهای عملیاتی در کرانه شرقی و غربی رود فرات به ثبت رساندند.

العالم ـ سوریه

واحدهای ارتش سوریه به عملیات خود در چندین محور ادامه می دهند و موفق شدند چندین منطقه در داخل شهرک محکان در جنوب شرق شهر المیادین را تحت کنترل بگیرند.

واحدهای ارتش در کرانه شرقی رود فرات عملیات نظامی خود در اطراف شهرک خشام را که یکشنبه بازپس گرفتند، به سمت روستای الطابیه گسترش دادند و صفوف گروه های تروریستی در منطقه را مستقیما هدف قرار دادند.

در شهر دیرالزور نیز واحدهای ارتش مواضع دشمن را پیش از اجرای عملیات زمینی به زیرآتش گرفتند. آنها با حملات توپخانه ای و بمباران هوایی مواضع و استحکامات تروریست های داعش در محله های العرضی، کنامات، خسارات، العمال، الجبیله، الحمیدیه و شیخ یاسین را هدف قرار دادند.

برخی منابع محلی نیز از فرار 18 نفر از یکی از زندان های داعش در روستای الجرذی در جنوب شرق المیادین خبر دادند؛ گروه تروریستی داعش از حدود دو ماه پیش این افراد را ربوده بود؛ اما اینک فرار آنها حاکی از ضعف و سردرگمی داعش پس از پیشروی گسترده واحدهای ارتش سوریه است.

ارتش سوریه روز گذشته زمینه ورود شماری از خانواده ها از حومه شهر المیادین به شهر دیرالزور را فراهم کرد.

210

پربیننده ترین خبرها