باگی عجیب در ماشین حساب iOS11 وجود دارد

باگی عجیب در ماشین حساب iOS11 وجود دارد
پنج‌شنبه 4 آبان 1396 - 12:06

نرم افزار ماشین حساب گوشی‌های هوشمند بسیار ساده است و همچنین همیشه بر روی آن حساب باز می‌کنیم و تصور می‌کنیم که کاری که باید انجام دهد را انجام می‌دهد.

العالم - گوناگون / فضای مجازی

وب سایت ترنجی-- اما متاسفانه در iOS 11 باگ عجیبی در این نرم افزار وجود دارد که در حال گزارش شدن است. بنظر می‌رسد تایپ کردن 1+2+3 در این نرم افزار پاسخ 6 را نمی‌دهد. 

این عبارت یک محاسبه بسیار ساده است، اما برای برخی دلایل در هنگام وارد کردن سریع،این اعداد ثبت نمی شوند. ظاهرا این مشکل به لگ در یک انیمیشن باز می‌گردد، هنگامی که اعداد را به سرعت وارد کنید، ورودی مورد نظر رد می‌شود که به این معنی است که این باگ ‌بیشتر درباره انیمیشن استفاده شده است و نه خود نرم افزار.

در مطلبی که در Reddit توسط شخصی به نام cplr منتشر شده گفته شده:

 اگر شخصی از توسعه دهندگان iOS است، ببیند مشکل این برنامه چیست: انیمیشنی که دکمه‌ها را روشن می‌کند اجازه لمس دکمه‌ها را تا تمام شدن خود را نمی‌دهد. این عملکرد پیش فرض انیمیشن هاست ولی برای بهتر کردن این نرم افزار راهی برای دور زدن آن پیدا کنید.

بنظر می‌رسد اپل از این موضوع آگاه است یکی از کارکنان اپل، Chris Espinosa توییتی منتشر کرده و در آن گفته است که بیش از 70 نفر گزارشی درباره این موضوع ارسال کرده‌اند. اینکه آیا این مشکل در بروزرسانی بعدی iOS رفع می‌شود مشخص نیست اما کاربران می‌توانند به دنبال نرم افزارهای شخص ثالث بروند و یا به سادگی تنها کندتر تایپ کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها