پاسخ غافلگیرانه حزب‌الله به جنگ رسانه‌ای اخیر صهیونیست‌ها+عکس

پاسخ غافلگیرانه حزب‌الله به جنگ رسانه‌ای اخیر صهیونیست‌ها+عکس
شنبه 6 آبان 1396 - 16:44

رژیم صهیونیستی اخیراً عکس و نام یکی از فرماندهان حزب‌الله در جنوب سوریه را منتشر و ادعا کرد تحرکات این جنبش را به صورت دقیق زیر نظر دارد؛ بخش اطلاع‌رسانی «الاعلام‌الحربی» با انتشار عکس‌های غافلگیرانه‌ به این اقدام پاسخ داد.

العالم - لبنان

الحدث -- ستاد اطلاع رسانی جنگ وابسته به حزب الله لبنان، با انتشار عکس هایی از داخل یکی از شهرک های صهیونیست نشین در داخل مناطق اشغالی فلسطین جنگ رسانه ای جدیدی را علیه رژیم صهیونیستی به راه انداخت.

به همراه تصاویر منتشره، این عبارت به زبان های عربی و عبری ضمیمه شده است «خطاب به کسی که گمان می کند ما را تعقیب می کند، فراموش نکن که به پشت سرت هم نگاه کنید» ، این تصاویر ، پیامی مستقیم به رژیم صهیونیستی است که این عکس ها و نیز عکس های هوایی، از داخل اراضی اشغال شده فلسطینی دور از مرزها گرفته شده است.

به گزارش العالم؛ مسئولان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی، از جنگ رسانه ای حزب الله درامان نمانده اند، زیرا درمیان تصاویری که منتشر شده است، تصاویری متعلق به شخصیت های نظامی و امنیتی رژیم اشغالگر به چشم می خورد که عکس هایی از آن ها هنگام بازدید از مراکز نظامی واقع در مجاورت مرزها گرفته شده است.

این جنگ رسانه ای حزب الله درواکنش به هجمه هایی است که دشمن صهیونیست گمان می کرد که با آن می تواند، مقاومت را زیر نظر گرفته و تحرکات رزمندگان مقاومت را تحت کنترل داشته باشد.

215

پربیننده ترین خبرها