حمله شهرك نشينان به باغات زيتون فلسطينی های نابلس

حمله شهرك نشينان به باغات زيتون فلسطينی های نابلس
شنبه 6 آبان 1396 - 23:58

دهها یهودی ساکن شهرک های صهیونیستی در کرانه غربی رود اردن شنبه به باغات زیتون فلسطینی های این منطقه حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی از نابلس ، مسئولان محلی فلسطینی در استان نابلس اعلام کردند دهها شهرک نشین با حمله به شرق نابلس ، اقدام به سرقت محصول باغات زیتون فلسطینی های این منطقه کردند .در این حملات که از چند روز قبل تاکنون بارها تکرار شده است دستکم محصولات هفتصد درخت زیتون در دو روستای عورتا و دیرالحطب در شرق نابلس توسط صهیونیستها سرقت شد .این درحالیست که منابع رسانه ای اسراییلی ضمن اعتراف به وقوع این سرقت ها ادعا کردند که شهرک نشینان فقط محصولات نود و پنج درخت زیتون و نه صدها درخت زیتون را سرقت کرده اند .
در همین ارتباط غسان دغلس مسئول پرونده شهرک های صهیونیستی در شمال کرانه غربی رود اردن گفت محصول درختان زیتون فلسطینی های این منطقه توسط  یهودیان ساکن شهرک صهیونیستی  الون موریه که به شکل غیرقانونی در زمینه های فلسطینی در عزموط و دیرالحطب احداث شده اند سرقت شده است . شهرک نشینان ضمن سرقت محصولات زیتون  اقدام به شکستن نزدیک به سیصد درخت زیتون کردند.
این مسئول محلی فلسطینی خاطر نشان کرد که گروه دیگری از شهرک نشینان محصولات چهارصد و بیست درخت زیتون  واقع در نزدیکی شهرک صهیونیستی  ایتمار را سرقت کردند.

پربیننده ترین خبرها