راهکار ابداعی کره شمالی درپاسخ به توهین ترامپ

راهکار ابداعی کره شمالی درپاسخ به توهین ترامپ
دوشنبه 8 آبان 1396 - 10:56

کره شمالی در واکنش به توهین ترامپ با توسل به راهکارهای ابداعی، اعلامیه‌های توهین‌آمیزی را درباره رئیس‌جمهور آمریکا بر فراز سئول پایتخت کره‌ جنوبی پخش کرد.

العالم ـ آسیا

این اعلامیه‌ها در بالن‌هایی قرار گرفته بودند و شامل یادداشت‌هایی بودند که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را "بیمار روانی" و "پیر خرفت" خطاب کرده است.
این توهین‌ها ظاهرا پاسخ کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به اظهارات ماه گذشته ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل است که در آن رئیس‌جمهور آمریکا رهبر کره شمالی را "مرد موشکی" خطاب کرده بود.
تصاویر این اعلامیه‌ها توسط جیمز پیرسون، خبرنگار رویترز در کره شمالی در توئیتر منتشر شده است.
به گزارش ایسنا، این پیام‌ها به دنبال اعلامیه‌های اوایل ماه جاری میلادی پخش شده که در آن پوسترهایی از تصاویر وحشتناک درباره ترامپ و مون جائه این، رئیس‌جمهور کره‌ جنوبی در منطقه غیرنظامی بین دو کره پخش شد. اعلامیه‌های دیگر ترامپ را به تصویر کشیده بودند که زیر پای یک سرباز کره شمالی له شده است.
همزمان با این که پیونگ یانگ به آزمایشات موشکی و اتمی خود در واکنش به مانورهای نظامی مشترک معمول میان آمریکا و کره‌ جنوبی و همچنین با بی توجهی به قطعنامه‌های شورای امنیت ادامه می‌دهد، تنش‌ها در شبه جزیره کره به سرعت رو به افزایش است.

پربیننده ترین خبرها