آیا ترامپ از نوادگان «گرگنمای بدبورگ» در قرن ۱۵ میلادی است؟

سه شنبه 9 آبان 1396 - 19:28

رئیس‌جمهور آمریکا ممکن است یکی از نوادگان قاتل سریالی آلمان در قرن پانزدهم میلادی باشد.

العالم - آمریکا

باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس؛ نتایج برخی تحقیقات صورت‌گرفته از احتمال ارتباط اجداد آلمانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با یک قاتل سریالی در قرن ۱۵ میلادی خبر می‌دهد.

رئیس جمهور آمریکا ممکن است یکی از نوادگان یک قاتل سریالی آلمانی، شبیه به آنچه در داستان‌های ترسناک قرن ۱۵ میلادی می‌خوانیم، باشد.

در سال‌های ۱۵۰۰ میلادی، یک کشاورز به نام «پیتر استامپف»، پس از کشتن ۱۳ کودک و ۲ زن باردار، اقدام به خوردن اجساد آن‌ها کرد. او که به «گرگنمای بدبورگ» معروف است در سال ۱۵۸۹ همراه معشوقه اش «کاترینا ترامپ» اعدام شد.

تحقیقات دکتر «کوین پیتل» از دانشگاه بایولا در کالیفرنیا نشان می‌دهد احتمال دارد بین کاترینا ترامپ و رئیس جمهور آمریکا رابطه خویشاوندی وجود داشته باشد. این تیم تحقیقاتی با بررسی سوابق اجدادی، عوامل اجتماعی و زبانی به ارتباط احتمالی بین این دو دست یافته است. پدر بزرگ رئیس جمهور آمریکا پیش از مهاجرت به این کشور، در شهر کوچک «کالستات» آلمان متولد شده بود. همچنین «هانس ترامپ» نخستین خویشاوند دونالد ترامپ و پدربزرگش در شهر کالستات بوده است.

وی معتقد است مجاورت مکانی دو منطقه می‌تواند اندکی این موضوع را ثابت کند.

بسیاری از پرونده‌های مربوط به قرن ۱۵ میلادی آلمان در طول یک جنگ ۳۰ ساله نابود شدند. با وجود این، دکتر پیتل موفق به کشف اسنادی از زندگی پیتر استامپف و کاترینا ترامپ شده که در حوالی همین شهر کوچک برای مدتی زندگی می‌کردند. ولی هیچ سوابق قانونی و خانوادگی برای تایید دقیق این اتفاق وجود ندارد.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها