در رزمایش نیروی هوایی ارتش صورت گرفت؛

شلیک موشک توسط جنگنده های اف۴ و سوخو۲۴ به اهداف

 شلیک موشک توسط جنگنده های اف۴ و سوخو۲۴ به اهداف
چهارشنبه 10 آبان 1396 - 09:26

جنگنده های سوخو ۲۴ و اف ۴ با شلیک موشک های هوا به زمین، اهداف از پیش تعیین شده در رزمایش نیروی هوایی ارتش را منهدم کردند.

العالم- ایران/ سیاسی 

 در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی هفتمین رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت، جنگنده بمب افکن های راهبردی سوخو 244 و هواپیماهای بمب افکن با استفاده از اصل غافلگیری و دور از دید رادارهای دشمن اهداف ثابت و متحرک زمینی دشمن را منهدم کردند.

امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود روز خوش ، سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت با اعلام این خبر گفت: پس از انجام مأموریت رهگیری هوایی و تیراندازی هوا به زمین توسط جنگنده های اف 5 و میگ 29 علیه مواضع از پیش تعیین شده، بمب افکن های راهبردی سوخو 24 با حمل انواع موشک های بهینه شده و نقطه زن KH-25 که توسط متخصصان جوان نیروی هوایی ارتش آماده بهره برداری و تست عملیاتی شده است، اهداف زمینی را با موفقیت منهدم کردند.

 سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت افزود: ساعاتی قبل نیز جنگنده بمب افکن های اف 4 با شلیک موشک های ارتقاء یافته ماوریک و بمب های نقطه زن با حجم تخریب گسترده، اهداف زمینی را مورد اصابت قرار دادند.

در این مرحله از رزمایش از پرنده های فوق سبک و پهپاد های تهاجمی نیروی هوایی در راستای شناسایی و انهدام اهداف شبیه سازی شده در حجم گسترده به منظور ضربه نهایی به دشمن استفاده شد.  

تسنیم

پربیننده ترین خبرها