کشته و زخمی شدن ده ها مزدور سعودی در جبهه نهم

کشته و زخمی شدن ده ها مزدور سعودی در جبهه نهم
پنج‌شنبه 11 آبان 1396 - 21:56

یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در مقابله با پیشروی متجاوزان سعودی در جبهه نهم، ده ها تن از آن ها را کشتند و عده ای را نیز مجروح کردند.

العالم - یمن

یک منبع نظامی در نهم اعلام کرد: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن توانستند از سه محور مانع از پیشروی گسترده متجاوزان سعودی به سمت عیده و المناره شوند.

وی اعلام کرد که در جریان مقابله نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی با پیشروی متجاوزان سعودی، ده ها تن از آن ها کشته ویا مجروح شدند.

یک منبع نظامی در گفتوگو با شبکه العالم از کشته و زخمی شدن ده ها تن از مزدوران سعودی از جمله یک سرکرده میدانی درجبهه نهم به نام ضیف الله العامر خبر داد.

منبع یاد شده افزود که جنگنده های متجاوز سعودی، بیش از 15  حمله را اجرا کردند و به طور همزمان، حملات توپخانه ای و موشکی را با هدف پشتیبانی از پیشروی متجاوزان سعودی اجرا کردند.

همچنین خبر دیگر اینکه، در حمله موشکی نیروهای گارد مرزی سعودی به منطقه آل الشیخ در منطقه منبه در استان صعده، سه شهروند یمنی شهید شدند.

همچنین آمار اعلام شده از سوی ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن از کشته و زخمی شدن 75 سرباز و افسر سعودی درماه اکتبر گذشته حکایت دارد.

ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن ، اسامی سربازان و نظامیان کشته شده سعودی را اعلام کرده است.

215

 

پربیننده ترین خبرها