خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد؛

ارتش سوریه دیرالزور را آزاد کرد

ارتش سوریه دیرالزور را آزاد کرد
جمعه 12 آبان 1396 - 11:20

ارتش سوریه و همپیمانانش شهر دیر الزور را از اشغال گروه تروریستی داعش آزاد کردند.

خبرنگار العالم در سوریه در خبری فوری اعلام کرد؛ ارتش سوریه و همپیمانانش امنیت و ثبات را به شهر دیر الزور برگرداند، این شهر به طور کامل آزاد شد

یک منبع نظامی به رسانه ها گفت: نیروهای مسلح سوریه با همکاری نیروهای مردمی و هم پیمانان پس از به هلاکت رساندن شمار زیادی از تروریستهای داعش از جمله تعدادی از سرکرده های آنها شهر دیر الزور را به طور کامل از اشغال این گروه تروریستی آزاد کردند نیروهای سوری تجهیزات و خودروهای آنها را هم منهدم کردند.


تکمیلی - 11:54 - خبرنگار العالم گزارش داد: ارتش سوریه و همپیمانانش عملیات پاکسازی مناطق و خانه های دیر الزور از آثار برجای مانده از گروه تروریستی داعش را آغاز کردند.


تکمیلی -12:15- خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد: ارتش سوریه مقادیر قابل توجهی مهمات و مواد منفرجه در منطقه «حی الرشیدیه» دیر الزور کشف کردند.


تکمیلی -13:30- تصاویری از حضور ارتش سوریه در شهر دیرالزور

به گزارش العالم خبرگزاری رسمی سوریه روز پنجشنبه گزارش کرد که یگان هایی از ارتش و نیروهای مسلح با ادامه پیشروی خود در پیگیری تروریست های “داعش” داخل محلات باقیمانده تحت کنترل آنها در دیر الزور،  عملیاتی سنگین بر مواقع گروه تروریستی در حومه جنوبی شرقی را انجام دادند.

براساس این گزارش یگان های از ارتش و نیروهای مسلح با انجام عملیات سنگین و دقیق و با پشتیبانی نیروی هوایی و توپخانه ای، بر پارک عمومی و بیمارستان نور به سوی گاراژ قدیم مسلط شدند.

پربیننده ترین خبرها