اولین سنگر "داعش" در القائم فرو ریخت

اولین سنگر
جمعه 12 آبان 1396 - 11:14

خبرنگار العالم گفت که نیروهای مشترک عراقی مرحله دوم عملیات آزادسازی شهر القائم در غرب استان الانبار را آغاز کرده و از سه محور به مرکز شهر حمله کردند و اولین سنگر گروه تروریستی داعش را پشت سر گذاشته اند.

العالم - عراق

به گزارش خبرنگار العالم در عراق فرمانده عملیات آزادسازی غرب الانبار گفت: نیروهای مشترک امنیتی به روستاهای سعده، الکرابله و حصیبه از توابع شهر القائم حمله کرده اند؛ بیش از 40 هزار نفر از نیروهای مشترک عراقی در مرحله دوم عملیات آزادسازی القائم شرکت کرده اند.

جنگنده های ارتش عراق نیز در کنار نیروی زمینی در عملیات آزادسازی غرب الانبار شرکت کرده اند؛ در حمله هوایی ارتش به این منطقه، گماشته گروه تروریستی داعش در القائم و شمار زیادی از عناصر مسلح که در حال فرار از القائم به سوی البوکمال سوریه بودند، کشته شدند.

یک منبع اطلاعاتی در استان الانبار اعلام کرد: جنگنده های ارتش عراق با استفاده از اطلاعات تجسسی دقیق یکی از سرکرده های داعش در القائم به نام "ابو احمد العراقی" که گماشته این تروریستی در القادم بود و شمار زیادی از عناصر داعش به هلاکت رسیده و کاروان آنها نابود شد.

یگان اطلاعات و تجسس الحشد الشعبی نیز اعلام کرد که با ادامه پیشروی نیروهای عراقی به سمت مرکز القائم، عناصر داعشی به همراه خانواده هایشان به سمت البوکمال فرار کردند.

خبرنگار العالم در عراق همچنین اعلام کرد که عناصر گروه تروریستی داعش منازل شهروندان غیر نظامی در محله "غزه" در جنوب شرق القائم را به آتش کشیدند تا مانع دید جنگنده های عراقی شوند.

خبرنگار العالم همچنین تصریح کرد که یگان های سازمان مبارزه با تروریسم به مبادی مشرف بر محله غزه در شرق مرکز شهر القائم رسیده اند و خود را برای حمله به این شهر و آزادسازی آن از اشغال "داعش" آماده می کنند.

208

پربیننده ترین خبرها