به مناسبت 13 آبان ماه؛

مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور پرشور مردم برگزار شد

مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور پرشور مردم برگزار شد
شنبه 13 آبان 1396 - 09:44

مراسم بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز و تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان با حضور پرشور قشر‌های مردم بویژه نوجوانان و ­جوانان در سراسر کشور برگزار شد.

العالم _ ایران / سیاسی

این مراسم در تهران مقابل لانه سابق جاسوسی آمریکا در خیابان آیت الله طالقانی تقاطع شهید آیت الله مفتح با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری­، خانواده معظم شهیدان و قشر‌های مختلف مردم برگزار شده است.

قشر‌های مختلف مردم از ­پیر و جوان، زن و مرد، کارگر و کارمند، دانش آموز و دانشجو همگی از ساعتی قبل از آغاز مراسم با در دست دادن نوشته‌های ضد استکباری با­­حضور پرشور در مسیر‌های منتهی به لانه سابق جاسوسی آمریکا فریاد‌های «مرگ بر آمریکا؛ مرگ بر اسرائیل» سردادند و انزجار خود را از استکبار جهانی بویژه ­مواضع خصمانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا بر ضد ملت ایران ابراز ­و تاکید کردند: ملت انقلابی ایران همواره پای انقلاب و رهبری ایستاده اند و از حقوق خود کوتاه نخواهند آمد.

اجرای سرود‌های انقلابی و ضد استکباری­، قرائت بیانیه‌های دانش آموزی و دانشجویی، مداحی به مناسبت اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ­قرائت قطعنامه از برنامه‌های این مراسم بود.

امیردریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز سخنران مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی در تهران بود.

پربیننده ترین خبرها