درآمد اپل از فروش آیفون ۱۰ چقدر خواهد بود؟

درآمد اپل از فروش آیفون ۱۰ چقدر خواهد بود؟
شنبه 13 آبان 1396 - 23:23

با توجه به تغییر و تحولاتی که اپل در گوشی هوشمند آیفون ۱۰ ایجاد کرده است، انتظار می رود اپل از فروش این گوشی جدید ۳۰ میلیارد دلار کسب کند.

العالم - گوناگون

ایسنا به نقل از وب سایت بیزینس اینسایدر -- پس از آنکه مدیر عامل اپل در رویداد رونمایی از محصولات جدید ساخت این شرکت آمریکایی، از گوشی هوشمند آیفون ایکس یا آیفون ۱۰ بعنوان سورپرایز یاد کرد، بسیاری از طرفداران و کاربران بسیاری در انتظار آغاز پیش فروش و خرید این گوشی جذاب چشم به اخبار علم و فناوری دوخته بودند.

ویژگی های جذاب بصری و تکنولوژی این گوشی نظیر تمام صفحه بودن نمایشگر آن، قناوری تشخیص چهره و احراز هویت کاربران، واقعیت افزوده، عمر باتری بیشتر و طراحی های جدید و خاص همه و همه باعث شده اند که علی رغم قیمت بالای این گوشی در هنگام عرضه و فروش، تقاضای بسیار زیادی برای خرید این دستگاه در تعطیلات سال جدید میلادی وجود داشته باشد.  

یکی از تحلیلگران موسسه مورگان استنلی، برآورد کرده است که بسیاری از مردم در سراسر جهان که عموما در خریدهای تعطیلات سال نو میلادی، اقدام به خرید البسه و پوشاک می‌کنند، امسال انتظار می رود بسیاری از متقاضیان آیفون ۱۰، از هزینه های خود در خرید پوشاک صرفه جویی خواهند کرد تا بتوانند هزینه بالای خرید این گوشی هوشمند جدید را تامین کرده و بپردازند.

این تحلیلگر همچنین پیش بینی می کند که با توجه به اتمام پیش از موعد موجودی گوشی آیفون ۱۰ در بازه پیش خرید، انتظار می رود اپل با فروش آیفون ۱۰ حدودا ۳۰ میلیارد دلار را در تعطیلات سال نو میلادی به جیب بزند. از دیگر برآوردهایی که از فروش کلی محصولات جدید اپل شده است، درآمدی است که از فروش آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ۱۰ عاید اپل خواهد شد و به مرز ۵۲.۶ میلیارد دلار می رسد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها